TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Pc spørsmÃ¥l

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #193255  av Daniel_hoy

Skal mest sannsylig bytte pc straks. Bruker opera og har langt inn mange bokmerker + passord. Er ganske greit å ha alt det lagret. Er det mulig å kopiere det og legge det inn på en anne pc. Slike ting er ikke min sterkeste side :P

#193257  av MacGyver

ja, dette går bra, du kan kopiere hele bruker profilen du har den på dataen din nå. så legger du hele driten inn på nye datoren.

vips, samme bokmerker, desktop ol.

edit: tror foresten du har en eksportere mulighet i opera og. men litt usikker på dette.

du får gi en lyd når nye dataen kommer så skal du nok bli veiledet

#193285  av FireWalk

pleier bare å kopiere hele documents & settings folderen til en backup mappe jeg, eventuelt brenne ut på cd.. da har du alle bokmerker, alle filer du har fått tilsendt på MSN, mine dokumenter osv. og en hel drøss med desktop snarveier osv som ikke funker lenger, men likevel. Enkelt og greit :P

#193298  av Zepticon

Opera har alle bokmerker og Wand-passord lagret i to filer.
Wand.dat og bookmarks.dat tror jeg det var... Holder å kopiere disse to, men bruker selv å bare kopiere hele folderen over etter at jeg har reinstalert opera.

#193329  av Th4 Ghost

du har en exporter mulighet i opera som selvsakt kan loades senere. men pass på at du aldri sletter den filen du lagrer, selv etter at du har loadet den. fordi da forsvinner alle bokmerkene igjen og alt du får er en error beskjed