TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bilen min ferdig stylet med mer.

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #193051  av cameleon

Ja, da var jeg tilbake til trondheim etter 14 dager nede i ålesund hos FireWalk :)
hadde en kjempefin stund der nede mens bilen ble lakket, og kan ikke si noe annet enn at det blir mange turer ned dit i framtiden :D

fikk omsider satt på styling, hellakkert den i svart med blå/lilla/rosa/grønn perlemor hehe. fått på større og nye bremser, xenonlys, nye seter, nytt stabstag bak i motorrommet, montert gps, lakkert calipperne og kanten på bremsekivene bake i samme farge som de større bremsene foran.

har ikke hatt tid til å ta så mye bilder av bilen at det gjør noe, men her er i alle fall ett. skal prøve å få tatt litt flere når jeg får bedre tid:)
Vedlegg
rec-mr2.JPG
rec-mr2.JPG (88.68 kiB) Vist 1032 ganger
Sist redigert av cameleon den 21 aug 2006 00:42, redigert 1 gang totalt.

#193052  av egotrip

Får være den første som gratulerer jeg da !! :D

Dette her så jævlig bra ut !! Likte spesiellt felgene :)

Snaxy !

#193053  av cameleon

egotrip skrev:Får være den første som gratulerer jeg da !! :D

Dette her så jævlig bra ut !! Likte spesiellt felgene :)

Snaxy !
hehe takk takk :wink:
ble kjempefornøyd selv i alle fall. fargen kommer aldri rett ut på bildene da. så har egentlig gitt opp å prøve :P
men er noe helt spesielt å se den live

#193055  av celicat23

Pent!!

#193056  av sindrejl

lekkert og på tide ;)

#193059  av aneriks

så veldig bra ut det!

#193061  av Daniel_hoy

Hvor var det du lakket bilen? Var du der bare 1 dager?:P hehe

Edit: SÃ¥ veldig bra ut :D
Sist redigert av Daniel_hoy den 20 aug 2006 20:35, redigert 1 gang totalt.

#193088  av Th4 Ghost

one word: nydelig

#193130  av predator

Knall :D

#193137  av cameleon

Tusen takk alle sammen :D

Var der i 14 dager og ikke 1 :P

ble kjempefornøyd med resultatet selv. Fargen er helt sinnsyk. Har fått utrolig mange kommentarer på den og plutselig virker det som om jeg har blitt kjendis i og med at folk faktisk kommer å tar bilde av den. Tre stykker som knipsa bilder av den i dag hehe.

Daniel_hoy: Jeg gjorde det hos en fyr som heter Geir Engevik som bor nede i ålesund. utrolig dyktig og trivelig kar. tror du skal lete lenge etter noen som gjør en så bra jobb. Bilen var ferdig og klar til lakkering da han plutselig så en bitteliten bulk som verken jeg eller FireWalk så, og vips, så sparklet han om hele døra igjen hehe. Bilen er nå helt strøken.

#193139  av cameleon

Noen ekstra bilder bare :)
Vedlegg
brakes-mini.JPG
brakes-mini.JPG (82.38 kiB) Vist 683 ganger
front-mini.JPG
front-mini.JPG (64.19 kiB) Vist 959 ganger
rear-mini.JPG
rear-mini.JPG (68.93 kiB) Vist 718 ganger

#193166  av Stiansen

Knallbra :D

Hvor kan man få tak i disse setene :?:

#193169  av 2fastgt4

off nå fikk jeg lyst på bil igjen :cry:

#193181  av Neemi

Ikke helt fan av eksosen din, men bilen var nydelig ellers :)