TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Er deprimert....

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #18745  av bose

SÃ¥ dette bildet hos en kammerat.Det var fra Gatebil treffet som var :( Bilde
Ble vilt deprimert når jeg så det.

#18758  av CelicaTurbo

hm, hvorfor det egentlig? Er det ikke dalbeck Golfen det der, eller hva nå enn den "trimme-guruen" het?

#18766  av Ninjamannen78

Ja hvorfor skulle det være no å deppe over at Becks`en kanskje har blåst audisnurra? I couldn`t care less.. jaja

#18768  av kennethx

letet liksom etter en toyota i grøften uti skogen eller noe...men kunne ikke se noen...

#18770  av Dalan

Ser de har hugget ned de fine klatre-trærne som før var til venstre i bakgrunnen der... rett over hodet til han med hjelmen.. :cry:
R.I.P.

:mrgreen:

#18778  av Amund

såvidt jeg fikk med meg, var det bare noen olje slanger som hoppa av.. Men det var jo "bare" verdens verste golf da..

#18807  av funkes

Hahaha...Hans slo høl i blokka på bilen sin ja :D
Men jeg skjønner ikke hvorfor du er lei deg...tviler sterkt på at han er det selv...er ikke første gang liksom :D
Når du drar så helt inni helvete effekt ute av en motor som orginalt er en 2,2 liter så er det ikke rart at ting skjer!

#18809  av @lpher

Det jeg synes er litt 'deprimerende' er at Mr. Hærnes blåste en cylinder på sin sølvfargede mkIV supra under et dragrace på det stevnet....

Dahl-who? j/k ;-)

@lpher

#18889  av Christian

Det værste er vel at de gutta der kan blåse en slik motor til hslvete og tilbake igjen, uten å plages nevneverdig av det. :roll:

#18895  av MR2turbo

Med de prisene Dalbeck'en opererer med innen tuning så burde han ha råd til å bygge opp motoren.. Er ikke smågutt akkurat han, nei ;) Så jeg syns heller ikke så veldig synd på han...

#19225  av Erlend

Kunne ikke bry meg mindre jeg heller :) Men så forakter jeg nærmest VW, Ford, Audi, Mercedes og BMW så.... :P

#19251  av funkes

Erlend skrev:Kunne ikke bry meg mindre jeg heller :) Men så forakter jeg nærmest VW, Ford, Audi, Mercedes og BMW så.... :P
Da må det være kjipt hver gang det kommer en å kjører ræva av deg? :D

#19265  av @lpher

funkes skrev:
Erlend skrev:Kunne ikke bry meg mindre jeg heller :) Men så forakter jeg nærmest VW, Ford, Audi, Mercedes og BMW så.... :P
Tro'kke han er spesielt plaga med det... ;-)

@lpher

#19285  av Mr2 Mk2

ehh hvem er han med den stygge bilen,og moped hjelm på hue :roll:

#19293  av funkes

@lpher skrev:
funkes skrev:
Tro'kke han er spesielt plaga med det... ;-)

@lpher
Vel....