TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• motor skifte til turbo, hva med registrering?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#1914  av Christian

Jeg prøvde...men ble faktisk bare ledd av da jeg sa jeg hadde IIIgen :evil:
Men jeg var borti en annen kar rett før ferien som ga meg et navn.
Han skal visst være real, og har sansen for ombygginger.
Skal grave i noen papirer :)
Ellers tror jeg egentlig forskjellene kun ligger i bremser, stabstag og muligens lengre bærebroer.
De er i allefall lengre på 3rev (eller var det 2rev?)

#1916  av PwRmAd

Lurer på om de har peiling på de forskjellige generasjonene. Hva med å bare opplyse at det er en turbo motor?

Hva var årsaken til at de bare lo? Pga. japan spec motor, eller turbomotor i det hele?

Du får grave dyyypt :)

#1919  av Christian

Jeg spurte om j-spec.
Kan godt hende det holder å opplyse om at det er en turbo motor.
Tviler vel egentlig på at de vil ha den på rulla før de godkjenner...?
Men på en annen side vil jo motortypen sprette opp når de skriver inn motornummeret, og da er man like langt?

Skal nok finne navnet, men jeg har det ikke her.

#1929  av MR2turbo

Hva er galt med veltebur????? Blir folka på biltilsynet grinete av ekstra sikkerhet??

#1935  av CelicaTurbo

tror ikke veltebur egentlig skal være et problem for jeg har lest reglene til en ny klasse billøp som man skal begynne med / har begynt med her til lands. Poenget med løpene er at man skal kunne konkurere med sine daglige biler som var registrert for vanlig gate, men det var også et krav at det var montert bur i bilen og de ville vel ikke ha gjort det med mindre biltilsynet vil godkjenne bur i bil?

ellers ser jeg ingen grunn til hvorfor bur skal være forbudt da?