TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Eksospotte / Effektanlegg

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica

#191543  av kjetiln

ok :)

#191584  av Stoys

hallaysen. eg anbefaler deg en 4" potte dualsound. veldig pent å høre på. har du pengene så bygg effektanlegg på bilen din og. med ny racecat.
når du først er i gang. når det er rust på den bak har du sikkert smårust andre plasser på eksosen. like greit å gjøre det hele når du er i gang. pluss du vil like resultatet. svendsen eksos hjelper deg godt der. bakpotten må du ordne selv. pluss da får du rustfritt :D
good luck.

#191612  av kjetiln

jepp. det frister veldig å bygge om hele greia mens jeg er i gang. men tingen er at svendsen eksos ikke er i nærheten av hvor jeg bor :(

#191630  av Stoys

jepp eg skjønner. eg kommer fra bergen. men bor i brønnøysund. så nermeste for meg vil bli trondheim. men eg har ferie no så eg skal til bergen no i 2 uker. og onsdag den 23 skal eg bygge om min i bergen. får 2.5" rustfritt fra manifold med ny racecat. gleder meg som en unge :)
de bruker bare en dag på bilen. så det er bare for deg å ta deg 2 dager også kjøre en til nermeste plass å få det ordnet. men ring i forveien for bestilling av time og evt bestilling av evt rør og deler.

#194067  av kjetiln

noen som vet hvordan tommer det er på det orginale eksosanlegget til st182? Hvordan tommer er det som går inn til eksospotten? 2"?

#195141  av kjetiln

Noen som vet om en potte med 2.5 inngang vil passe på orginal eksosanlegget til st182?