TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• En hilsen fra en viking i exil

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #1720  av PwRmAd

Hei, ville bare hilse på.

har hvert innom her i fjord sommer en gang, når denne siden var ny, ser ut som den har tatt seg opp en del etter sist gang. Flott side, artig å se at mr2 har fått en skare med fans i gamlelandet.

Vil takke Markus som sendte meg i denne retningen, siden jeg bor i utlandet er det ikke alltid like lett og følge med på hva som skjer i Norge lenger.

Have a nice day
Chris

#1724  av CelicaTurbo

prøver å få opp interessen for bilen her til lands også da, men det er relativt få som er aktive på forumet. Det begynner å bli ganske mange MR2'er som kjører rundt her i Bergen hvor jeg bor men jeg er den eneste på forumet som kommer fra de trakter av landet.. :?

#1735  av CelicaTurbo

jeg har faktisk med lapper i lommeboken jeg men det er sjelden jeg ser MR2'er parkert, og det har vært overhodet ingen respons på de lappene som jeg har lagt fra meg (stikker inni sprekken ovenfor dørhåndtaket)..

#1879  av MR2turbo

Bra at du fant frem hit, Chris! :)

Når det gjelder det å "misjonere" om MR2 Cruising som jeg har samlet folk til og MR2-ogn (samtidig) Så funker det kjempebra med U-sving og etterfølgelses taktikk for å skaffe nye folk, hvis du møter de langs veien.. Legg deg opp bak dem, blink med lysa og blink inn på passende p-plass :lol:
Har enda tilgode å møte noen som er negative til det.. De syns bare at det er morro å prate med andre mr2-galninger..

Vi har vært opp mot 15 mr2'er på cruising her... :wink:

#1896  av CelicaTurbo

høres virkelig ut som om Rogaland er et fylke fullt av MR2'er :)

#1902  av henningl

oljerikdommen og bonderikdommen vet du.... haugesvis av mini-playboyer der nede :lol:

#1909  av CelicaTurbo

skjønner det her, men hva med fiskerne i Møre og Romsdal da? :) har vel like bra med penger men kanskje ikke like mange MR2'er? :)

#1911  av henningl

De er på sjøen.. de trenger ikke bil.. . ellers tyr de til BMW

#1928  av MR2turbo

Hehe det er nok av de som velger "kebab budbil" Bmw her og,ja.. men, men de forstår nok etter hvert.. :wink:

Ellers så er vi rimelig mange wannabe playboys her nede med mr2 p...forlenger :lol: Man han jo alltids velge å tro at det er man selv damene snur seg etter når man kommer i nypolert MR2...

#1934  av CelicaTurbo

de som snudde seg etter meg når jeg hadde MR2 kan vel knapt nok kalles damer.. kanskje smårips? :)

er ikke like mange som snur seg nå lenger da, og jeg har følelsen av at halvparten tenker "hva er det for en idiot som har skjært hull i panseret?" :) Fordelen er ihvertfall mindre smårips og flere passende unge damer.. :)