TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• kjøp av: Toyota Celica 86-89 model.

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica

#189876  av madsbp

Melder meg på T16-klubben :)
Kjøpte en 2.0 87-modell for ett par måneder siden, har ikke fått noen problemer enda ;) Ifølge tellern er den gått 160000, men vet ikke helt om jeg stoler på det :P

Men, ett problem, sliter med mye støy i bagasjerommet når jeg skrur opp bassen der bak, noe alle sliter med?

#190424  av sleeper

jeg hadde ikke noe prob med det i min gamle når jeg hadde annlegg baki der.. ( 2x 12" på 1000wrms og 1100wrms forsterker)

(men så reiv jeg ut alt interiøret og lydisolerte alt metall i bilen...)
 #193614  av Ollie

Etter mye om og men fant jeg ut hva som var problemet med sentral-låsen min. For den funket fint på passasjer siden men ikke fører siden. Og det var bare en bitte liten duppe-ditt inni i døra. Når jeg bytta den med den som stod på passasjer siden funket det på fører siden. :D
Så nå er jeg fornøyd. Er det noen som lurer på hvordan den ser ut kan jeg godt ta bilde av den bare å spørre
 #193616  av sleeper

Ollie skrev:Etter mye om og men fant jeg ut hva som var problemet med sentral-låsen min. For den funket fint på passasjer siden men ikke fører siden. Og det var bare en bitte liten duppe-ditt inni i døra. Når jeg bytta den med den som stod på passasjer siden funket det på fører siden. :D
Så nå er jeg fornøyd. Er det noen som lurer på hvordan den ser ut kan jeg godt ta bilde av den bare å spørre
hadde vært fint og fått sett bilder.. for denne feilen er på de fleste t16 celica...
 #193911  av Ollie

http://home.no/s0lstad/CIMG1852.JPG
http://home.no/s0lstad/CIMG1854.JPG

Når jeg byttet denne duppeditten som sitter inne i døra, så fikke jeg sentrallåsen til å fungere på andre siden også :D
Den sitter inne i døra som sagt og i bak-kant. Stikk hodet inn så finner du den :wink: Når jeg bytta den så fikk jeg det til å fungere hos meg. Kan ikke love at det er samme hos dere men er vel verdt er forsøk.

#193952  av sleeper

takk for det..;-)