TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Tribute ST185 RC

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#188372  av GT4 CS

Hadde vært veldig gøy og fått tak i en sånn bil. SKulle klart og hatt det gøy med den og :twisted:

#188374  av sleeper

GT4 CS skrev:Hadde vært veldig gøy og fått tak i en sånn bil. SKulle klart og hatt det gøy med den og :twisted:
ja, det er rart med det... :lol: :wink:

#189687  av defred

Vi får gå sammen og kjøre litt på isen i Sigdal vinter. Så kan dere få se en om det er noe forskjell på en vanlig gatebil og en rally bil! :D
Hadde uansett vært gøy og samle masse celicaer der og kjøre.
Vedlegg
555.JPG
555.JPG (26.3 kiB) Vist 1110 ganger

#189688  av defred

sleeper skrev:du mått ivertfall fått tak i org dempere bremser osv da... utover det så er det vel ikke mer en avgiften som må bet.. (mva er bet på biler med sorte skilter..)
Hvorfor må man bytte bremser og dempere?

#189800  av GT4 CS

defred skrev:Vi får gå sammen og kjøre litt på isen i Sigdal vinter. Så kan dere få se en om det er noe forskjell på en vanlig gatebil og en rally bil! :D
Hehe, kommer og tar opp kampen jeg, men tror det blir rått parti, eller jeg vet :lol: En fullrigget rallybil har et noe bedere utgangspunkt til og kjøre effektivt sammenlignet med min. Men om du stiller med slicks skal jeg nokk ta deg på glattisen :wink:
Hadde vært gøy og få sitte på en liten tur og, aldri satt mine ben i en rallybil før. Og hadde jeg hatt penger til det ville det gått en st185 i skogen med livet som innsats. Synd det ikke er så mange som kjører den i rally lenger her i landet, vet om en, den som er til salgs nå, den gule som gikk for en tid tilbake har jeg ikke sett på lenge
 #190082  av Ã¸xseth

GT4 CS skrev:Etter denne videoen er det ikke mulig og tenke på og selge bilen lenger

http://video.google.com/videoplay?docid ... lly+celica
du får bare laste ned sangen og spille den mens du kjører :)
hva heter sangen foresten???

#190133  av defred

GT4 CS skrev:
defred skrev:Vi får gå sammen og kjøre litt på isen i Sigdal vinter. Så kan dere få se en om det er noe forskjell på en vanlig gatebil og en rally bil! :D
Hehe, kommer og tar opp kampen jeg, men tror det blir rått parti, eller jeg vet :lol: En fullrigget rallybil har et noe bedere utgangspunkt til og kjøre effektivt sammenlignet med min. Men om du stiller med slicks skal jeg nokk ta deg på glattisen :wink:
Hadde vært gøy og få sitte på en liten tur og, aldri satt mine ben i en rallybil før. Og hadde jeg hatt penger til det ville det gått en st185 i skogen med livet som innsats. Synd det ikke er så mange som kjører den i rally lenger her i landet, vet om en, den som er til salgs nå, den gule som gikk for en tid tilbake har jeg ikke sett på lenge
Ikke noe problem, skulle nok latt deg blitt med en tur slik at du kunne kjenne hva forskjellene er, uannsett kunne vi jobbet litt med dette og prøvd og fått til et treff til vinteren. Den gule du snakker om er jeg usikker på men jeg vet om en 185 til salgs, men da snakker vi en halv mill!

#190294  av GT4 CS

Er helt klart med på en tur i kartleser stolen jeg :D Skal huske og ta med meg smekke :lol:
Ja vi skulle fått istand isbanekjøring, trur nokk mange vil stille opp. Synd den st185 er litt dyr for mitt budsjett, hadde vært utrolig gøy og hatt en sånn bil, hadde garantert laget noen riper i den, men øvelse gjør mester :wink:

#190374  av Tomera

Hærlig filmsnutt det der! Blir garantert ST185 CS neste! :D Det er ''ur-celicaen'' i mine øyne!

#190378  av Andy_Celica

Blir med å kjøre jeg, hvis det blir noe av!

#190420  av sleeper

hm.. kansje jeg må kjøpe meg noen ispiggdekk... :wink: :lol:

(vet foresten at det er en EX toyota TTE WRC bil til salgs her i norge... ( st165 )

#190448  av defred

Moro og se at det er intresse for dette! Jeg skal snakke med han som har isbane i sigdal, men dette blir uansett ikke aktuelt før til vinteren. Så får heller jeg kose meg med resten av løpene i sommer sesongen! Neste blir Trøgstad 19.08.

#190490  av Daniel_hoy

defred skrev:Moro og se at det er intresse for dette! Jeg skal snakke med han som har isbane i sigdal, men dette blir uansett ikke aktuelt før til vinteren. Så får heller jeg kose meg med resten av løpene i sommer sesongen! Neste blir Trøgstad 19.08.
Mange som vil prøve litt isbanekjøring. Jeg også kunne godt tenkt meg det. Men viss det bare blir noen timer en dag så blir det ganske langt å kjøre fra Ålesund. Det som er litt dumt når vi ikke har en skikkelig klubb er at det blir litt vanskelig å arrangere et litt større seriøst treff slik som f.eks. VACN. Dei har et skikkelig istreff hvert år. I år var dei i Furnesdalen og var mange kompiser av meg som var der. Og etter det dei sa så var det noe av det artigste dei hadde vert med på. Så noen skulle prøvd å få til et treff, men da er vi avhengige av at noen som bor i nærheten av f.eks. Sigdal engasjerer seg. Var vel noen som arrangerte treff på Dagali i vinter som var. Men det var vel med kjøring en dag, og det blir litt lite når det tar 6-7 timer å kjøre dit. :(
Så viss det er noen som får til et treff med kjøring 2 dager så stiller jeg opp på flekken. Men viss der bare blir en dag så tviler jeg på at jeg dukker opp. Selv om jeg gjerne vil. :D

#190502  av defred

Jeg bor ikke såååå langt fra sigdal men har god kontakt med han som driver stedet. Har brukt banen litt til testing. Men det som blir greia her er og få samlet nok biler slik at det ikke blir hysterisk dyrt og leie anlegget i evt. 2 dager. Vi får være aktive her på forumet og samle nokk biler så tror jeg neppe at det skal bli noe problem og kjøre der.
Kom med noen forslag på datoer så skal jeg ta det derfra.