TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Jeg kræsjet med lastebil :(

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#190196  av Toi1

Trist å høre! Fikk du mye skader? Bra det ikke var mr2en du krasja med! da hadde du liggi tynt ann

#190201  av aneriks

går det bra da?
enig som en over her skriver godt det ikke var god bilen :D

#190209  av Andy_Celica

oy :shock:

GÃ¥r det bra med deg eller? ble ingen store personskader vel?

#190211  av jumbo

auda, gikk heldigvis rimelig bra da, ettersom du allerede er og skriver poster på nettet :wink:

god bedring!

#190215  av CelicaTurbo

Det er defintivt bra du overlevde den ulykken der.. når man får en lastebil mot seg trenger man definitivt all lykke på sin side ;)

#190251  av predator

MÃ¥ ialefall ha ei god bedring da... Triste greier :roll:

#190269  av Azrael

Oi :shock:

God bedring :wink:

#190273  av Rømmling

god bedring.

#190274  av Akopley

au da, bra det ikke gikk verre, god bedring :wink:

#190290  av GT4 CS

God bedring mann, heldigvis hører du til de få som overlever en smell med mot en lastebil. Håper ikke du får noen varige skader

#190324  av Pgus

Ufff. Ikke hyggelig!

Du får ha god bedring

#190344  av Larsen

Må vel si at jeg har flaks ja. Hadde det vært en annen bil er det ikke sikkert at jeg hadde vært her ennå. Ble fire knekte ben rundt i kroppen, værste var knust kneskål som kanskje ikke blir 100% frisk igjen da, men ser ihvertfall positivt på det. Så nå er det bare å vente :?

Var ihvertfall ikke ingen tvil om hvem som hadde skylden. Bare synd at lastebilsjåføren har fått igjen lappen intill videre :(

#190437  av sleeper

Larsen skrev:Må vel si at jeg har flaks ja. Hadde det vært en annen bil er det ikke sikkert at jeg hadde vært her ennå. Ble fire knekte ben rundt i kroppen, værste var knust kneskål som kanskje ikke blir 100% frisk igjen da, men ser ihvertfall positivt på det. Så nå er det bare å vente :?

Var ihvertfall ikke ingen tvil om hvem som hadde skylden. Bare synd at lastebilsjåføren har fått igjen lappen intill videre :(
lykke til da... (kjenner jeg blir litt irritert av at han får lappen tilbake så fort.. hadde det vært deg som gjorde feilen så hade du mistet den i 2 år...)

#191123  av Castrol TTE

Auda :shock: Håper d går bra med deg. GOD BEDRING :!: