TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Forbaska fugler! jeg HATER dem!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#190044  av FireWalk

Rafleklakk skrev:Mye dobbeltmoral her på forumet, liker ikke det jeg ser.

Ikke snakk om "personangrep" når du er hakket værre selv, ikke si du lar være å senke deg ned på en annens nivå når du allerede er under det. Slett gjerne posten min, fikk ut det jeg hadde å si.

:wink:
Ingenting å si på det du sier her. Men når jeg blir anngrepet så sitter jeg ikke bare og ser på, da forsvarer jeg meg.
Om noen gir meg et slag i trynet så vender jeg ikke bare det andre kinnet til og venter på nest slag, da slår jeg heller 10 ganger hardere tilbake for å vise at dett finner jeg meg ikke i...

#190060  av Rafleklakk

Det hadde nok jeg gjort og, var dobbeltmoralen jeg reagerte på. Men jeg har fått sagt mitt :)

Kjørte btw på en pippipp ei natt for ei uke sia selv, smalt rett i frontruta foran trynet mitt. Var svæært glad for at ruta holdt. Lå i 110 når det skjedde og tenkte stakkaren aldri i livet kunne ha overlevd, rygga alikevel tilbake, fant meg en pinne og pirka bortpå kamikazepiloten, jaggu rykka'n ikke til og reiste seg opp eller hva de gjør. Tipper den hadde indre blødninger. Rygga vel 100m til og avlivde den på tur fremover igjen. Fikk dårlig samvittighet og greier, men det var den eller meg. Tør ikke tenke på hva som hadde skjedd om ruta knuste og jeg fikk piloten i trynet.

Er det bare jeg som har merka at fugler er svært uberegnelige mellom 3 og 5 på natta/morran? De sitter jo langsmed veien og venter på bil for kamikaze-angrep :lol:

#190093  av sindrejl

Christian skrev:Hehe...er farlig å si, men fronten min tåler nesten alt den. Etter iskjøringa i vinter (den ene dagen med imprezadriver.com var jeg sikkert av banen over 10 ganger i hastigheter over 120km/t) måtte jeg bare bytte frontleppa :lol:
Og de kantene var så harde at radiatorfestet i bunn har flyttet på seg 8) (Samt at begge forskjermene er bittelittegranneherpamendetsynesikkeomduikkevetdet)
auda... nå treffer nok bilen din noe som egentlig ikke skulle gjøre skade ,så sprekker hele fronten opp... bare pga at du skrev det der nå ;)

#190095  av sindrejl

Rafleklakk skrev:
Er det bare jeg som har merka at fugler er svært uberegnelige mellom 3 og 5 på natta/morran? De sitter jo langsmed veien og venter på bil for kamikaze-angrep :lol:
det tidspunktet er råskummelt.. de er helt håpløse da! sitter bare langs veien og tvert jeg kommer kaster dem seg rett over veien.. for pokker om fuglene blir redd kan dem da fly andre veien istedetfor rett over!? dustefugler :P

#190293  av GT4 CS

byttet kjørelysa i helga, og da jeg står bøyd over bilen kjenner jeg en kald kladd som treffer meg i ryggtavla, jaggu er det ikke en fugl som har driti på meg, de svina