TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• den her er lei

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#189999  av aneriks

:?

#190003  av jonny on the spot

Porsche 911 med 300 hestekrefter????
Er dette relevant?
Se for dere denne...

Mazda 323 med 75 hestekrefter meide ned busskur (bare et eksempel)

#190016  av Andy_Celica

jonny on the spot skrev:Porsche 911 med 300 hestekrefter????
Er dette relevant?
Se for dere denne...

Nei det er ikke relevent, men et hint til at de mener at han kjørte for fort, jeg blir så forbanna av slike ting, det der kunne skjed med en mazda 323 med 75 hester oxo, men da hadde de formulert seg annderledes

#190022  av sindrejl

Andy_Celica skrev:
Er dette relevant?
Se for dere denne...

Nei det er ikke relevent, men et hint til at de mener at han kjørte for fort, jeg blir så forbanna av slike ting, det der kunne skjed med en mazda 323 med 75 hester oxo, men da hadde de formulert seg annderledes
Ja.. "Svært uheldig sjåfør av mazda 323 traff et busskur"

#190023  av Andy_Celica

sindrejl skrev:
Andy_Celica skrev:
Er dette relevant?
Se for dere denne...

Ja.. "Svært uheldig sjåfør av mazda 323 traff et busskur"
Ja nettopp :wink:

#190056  av celicat23

Takk og pris så var det ikke en bil som var stylet, for da ville det stått en lengre artikkel om "blod trimmet draps maskin i vill fart", med kommentarer fra samferdselsministeren/politiet/biltilsynet/lignende r-høl om hvordan ungdom med bil som interesse er en gjeng svin som burde være dratt ut på gata og skutt.

#190065  av sw20

eller svert dyktig sjofør av toyota yaris i 200kmt... det hadde vert noe det... hehe

alle kan kjøre fort med porche

#190091  av sindrejl

celicat23 skrev:Takk og pris så var det ikke en bil som var stylet, for da ville det stått en lengre artikkel om "blod trimmet draps maskin i vill fart", med kommentarer fra samferdselsministeren/politiet/biltilsynet/lignende r-høl om hvordan ungdom med bil som interesse er en gjeng svin som burde være dratt ut på gata og skutt.
:lol: :lol: :lol:

#190107  av jumbo

celicat23 skrev:Takk og pris så var det ikke en bil som var stylet, for da ville det stått en lengre artikkel om "blod trimmet draps maskin i vill fart", med kommentarer fra samferdselsministeren/politiet/biltilsynet/lignende r-høl om hvordan ungdom med bil som interesse er en gjeng svin som burde være dratt ut på gata og skutt.
spot on

#190173  av Toi1

Jeg må si meg enig i at ikke politiet er så glad i styla biler. De har vell også spillt noen bilspill?:P Igår var gutta ute å kjørte litt, og tror du ikke vi ble holdt under oppsyn hele tiden? Måtte flytte oss hvert kvarter. lørdag vettu