TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Dama mi var utro!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#18984  av MR2turbo

Så ikke posten før nå, jeg..

Må være utrolig kiipt å oppleve det der.. føler med deg!
Så må jeg og føye meg til de som setter seg i bilen og bare kjører for å få ut aggresjonen.. Gjerne litt "bane-inspirert" kjøring og litt god musikk på stereoen.. så pleier ting å gå litt bedre ;)
 #18989  av Dalan

sindrejl skrev:Auda.. dama mi også har vært utro engang.. men ... det var med ei anna jente!! :shock: :shock:

Av akkurat den grunn så syntes jeg merkelig nok det var greit også...
LOL 8)
Bilde

Huff, føler med deg cameleon, det må være noe av det verste som kan skje.. :?
Ta deg en kjøretur du, som alle andre har skrevet å :)
 #18998  av bose

sindrejl skrev:Auda.. dama mi også har vært utro engang.. men ... det var med ei anna jente!! :shock: :shock:

Av akkurat den grunn så syntes jeg merkelig nok det var greit også...
Det hadde jo vært litt ålreit med grotte x2 da :D

hmm

#19015  av sindrejl

Ble ikke den gangen iallefall.. men .. god ide.. Jeg får spørre henne :mrgreen:

#19042  av cameleon

snodig det der med at vi ikke reagerer på same måte når to jenter holder på å styrer hehe. P.s skal på date igjen på lørdag :roll:

Tok deres råd med å kjøre meg en liten tur. Jeg viste faktisk ikke at bensinen kuttet på 6000rpm

#19053  av chris

cameleon skrev:Tok deres råd med å kjøre meg en liten tur. Jeg viste faktisk ikke at bensinen kuttet på 6000rpm
huh? kuttet bensinen på 6000 ?

#19054  av cameleon

Jupp. Gjør ikke din det da? Men nå har jo jeg 90 model og din er jo litt nyere, så kanskje de fjærna det tøvet med kutting av bensin på din hehe :)

#19055  av chris

cameleon skrev:Jupp. Gjør ikke din det da? Men nå har jo jeg 90 model og din er jo litt nyere, så kanskje de fjærna det tøvet med kutting av bensin på din hehe :)
Min kutter i hvert fall ikke på 6000. Den drar nesten på sitt beste da jo :D Gir seg ikke før turtallssperra på 7250.

#19104  av bose

Kanskje bare "dama" de ikke er våt nok?? :lol: Trenger jo smøring vettu... :D

#19144  av MRQuoc

lol , nå begynner det å ta av.. pervertering av rullende objekter :D

#19168  av cameleon

Indeed :D Let us keep it that way hehe :D :D

#19236  av CelicaTurbo

cameleon: det er nok meningen at motoren din skal rekke litt lenger enn som så, sperren er på 7200-7300 o/min for deg også men det er jo mulig det er så enkelt som at turtelleren ikke helt henger på?

#19451  av chris

CelicaTurbo skrev:cameleon: det er nok meningen at motoren din skal rekke litt lenger enn som så, sperren er på 7200-7300 o/min for deg også men det er jo mulig det er så enkelt som at turtelleren ikke helt henger på?
Om han ikke har en som er importert i fra et eller annen rart land så :D

#19515  av sindrejl

tyskland ? :twisted:

#19527  av chris

sindrejl skrev:tyskland ? :twisted:
Jeg tenkte mer på et sånt ali-baba-land nede hos sjeik ben redik fy fasan ellerno...