TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Lexus IS vs BMW 3

• Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus
 #189728  av @lpher

Fant en rekke sammenlignbare bilder...og jeg må bare si jeg synes 3-serien blir liksom litt kjedelig i forhold til IS'en...rent designmessig ihvertfall! :D

...or what say you guys? ;)

Bakenden: beemern er kjedelig bakfra...og litt for annonym kanskje? Mens IS'en ser sint ut..bakfra også! :D
Vedlegg
IS_4.jpg
IS_4.jpg (40.42 kiB) Vist 2769 ganger
1038big.jpg
1038big.jpg (77.77 kiB) Vist 2767 ganger

#189729  av @lpher

Fra siden:
'
Vanskelig å sette foten på noe konkret...men jeg vet hvem jeg synes ser mest sportslig ut ihvertfall ;)
Vedlegg
1039big.jpg
1039big.jpg (66.71 kiB) Vist 2763 ganger
1008big.jpg
1008big.jpg (38.42 kiB) Vist 4003 ganger
Sist redigert av @lpher den 03 aug 2006 20:44, redigert 1 gang totalt.

#189731  av @lpher

Enda ett sideshot:
Vedlegg
IS_2.jpg
IS_2.jpg (35.82 kiB) Vist 2776 ganger
1013big.jpg
1013big.jpg (62.15 kiB) Vist 2763 ganger

#189732  av @lpher

Interiør:
Vedlegg
lexis27rd.jpg
lexis27rd.jpg (46 kiB) Vist 2777 ganger
1015big.jpg
1015big.jpg (110.34 kiB) Vist 2780 ganger

#189817  av Andy_Celica

Valget er soleklart, hvis jeg måtte valgt 1, hadde det blit lexusen, den var desidert mye finer å se på!

#189821  av Kjelliken

:lol: og folk sammenligner disse to hahahaha..

Oki jeg ser likhets trekk men det kan du jo helt sikkert finne på mange andre biler også fra samme vinkler.

Men lexusen er min klare favoritt av de to bilene der.

og var det kasett spiller jeg så i den BMW'en hmmmm som de sier i mange bil program tyskerene har for mye makt.... :lol:

#189823  av memo

Kjelliken skrev::lol: og folk sammenligner disse to hahahaha..

Oki jeg ser likhets trekk men det kan du jo helt sikkert finne på mange andre biler også fra samme vinkler.

og var det kasett spiller jeg så i den BMW'en hmmmm som de sier i mange bil program tyskerene har for mye makt.... :lol:
de blir sammenlignet fordi IS'en er en direkte konkurrent til BMW 3-serien. doh.

Personlig vet jeg ikke hva jeg foretrekker.. Baklyktene på den nye Lexus'en er kule (selv om de er knabba fra frontlyktene til den gamle IS'en), men ellers blir den gørr kjedelig utvendig syns jeg.. Ford Mondeo frontlykter og kjedelige linjer :?

Interiøret var penest i IS'en.

Når det gjelder kjøreegenskaper vet jeg ikke, men jeg kan tenke meg at BMW'en har et overtak her..

Og ja, jeg kjører Lexus selv.

#189826  av Dice

Kjelliken skrev:
Ikke snakke sä höyt. Jeg kjörte Lexus 400h for to uker siden, med Mark Levinson (skrives det slik??) "super anlegg", MED KASSETTSPILLER fra fabrikk. Det er amerikanerene som har makt :wink:
Helt utrolig!

#189851  av Syns

Niiice! Lexusen altså 8)

Noen som forresten har no kassetter liggende? Har enda ikke brukt kasettspillern i IS200'n min. hehe, siste kassetten jeg hadde var vel absolutt music 9 eller no. :oops:

#189861  av dca

memo skrev:
Kjelliken skrev::lol: og folk sammenligner disse to hahahaha..

de blir sammenlignet fordi IS'en er en direkte konkurrent til BMW 3-serien. doh.

Personlig vet jeg ikke hva jeg foretrekker.. Baklyktene på den nye Lexus'en er kule (selv om de er knabba fra frontlyktene til den gamle IS'en), men ellers blir den gørr kjedelig utvendig syns jeg.. Ford Mondeo frontlykter og kjedelige linjer :?

Interiøret var penest i IS'en.

Når det gjelder kjøreegenskaper vet jeg ikke, men jeg kan tenke meg at BMW'en har et overtak her..

Og ja, jeg kjører Lexus selv.
må bare spørre...syns du en bmw 2000mod er bedre å kjøre enn din lexus 2000 mod? da bør du ha bilen din på verksted...noe er galt! :)

men ja...den nye lexusen går vel mer for komfort enn sports egenskaper...bmw har vel litt mer sportsegenskaper ja... men vil tro lexusen er tightere... er egentlig litt rart at de har satset mest på komfor nå...den jeg har er jo MYE mer sportslig av seg enn en bmw 320 e46... STOR forskjell og...

#189894  av lexusmann

Syns skrev:Niiice! Lexusen altså 8)

Noen som forresten har no kassetter liggende? Har enda ikke brukt kasettspillern i IS200'n min. hehe, siste kassetten jeg hadde var vel absolutt music 9 eller no. :oops:
Hadde min IS i 2 år, og brukte ALDRI kassettspilleren.... :lol:

#191822  av memo

dca skrev: den jeg har er jo MYE mer sportslig av seg enn en bmw 320 e46... STOR forskjell og...
kanskje fordi du kjører en sport.

#197183  av ToyThom

ja den er fin den nye Lexusen, bayeren blir litt kjedelig i forhold ja :lol:
Har kjørt et par BMWer i løpet av min tid med lappen og konklusjonen er, tyskere e jeklig små! Fanken ikke plass i bilen, du har så vidt beinplass! Værste jeg noen gang har sotte meg nedi!

#197219  av dca

memo skrev:
dca skrev: den jeg har er jo MYE mer sportslig av seg enn en bmw 320 e46... STOR forskjell og...
kanskje fordi du kjører en sport.
har kjørt bmw m-tech... så har samme grunnlag enkelt og greit...

#198980  av Kjelliken

:D syntes forrige 3 serie til bmw var finere faktisk enn den nye.

Den nye føler jeg ser litt tamm ut i forhold til den gamle.

Kansje den nye lexusen ble litt tammere i front. men slik jeg ser det er dette det nye looket til Lexus og etterhver liker jeg den bare mer og mer.

Mer high class enn sports class liksom.

Og når det kommer til kjøre egenskaper har vel BMW aldrig lagt skjul på at de er blandt de mest sports interesserte innenfor motorsport i tyskland og verden over.

Så de har tross alt meget lang erfaring med bakhjulstrekkere og kjøre egenskaper.

Derfor altid like artig og kjøre fra dem med en corolla... hehee
lexusen har jeg ikke nok erfaring med men ønsker og kjøpe en gang i fremtiden.. :wink: