Hva er egentlig forskjellen på st185 gt4 & st205 Gt4 motoren? Sellve blokka ser jo helt lik ut.. Men anna turbo & insp. manifold.. og vannavkjølt intercooler da?
hvor har di hentet ut hk? siden det er en god del i forskjel originalt? prøvde å kjøre mot en kompis så har en slik bil, nå var jo den helt original, mens jeg kjørte på 0,9 i ladetrykk da.. men kunne ikke se at den dro noe særlig fra meg til og ha248 eller hva nå det er originalt i st205 gt4?

crackler skrev:Hva er egentlig forskjellen på st185 gt4 & st205 Gt4 motoren? Sellve blokka ser jo helt lik ut.. Men anna turbo & insp. manifold.. og vannavkjølt intercooler da?hvis du kjørte 0,9 i ladetrykk er det ikke rart at den ikke dro særlig ifra deg om den hadde org trykk.... er noe med innsuget og slikt som er annerledes, men selve hestene er vel hentet mye ifra annen turbo, kraftigere dyser, bedre bensinpumpe .. samt lavere vekt teller MYE for 0-100'en iaffhvor har di hentet ut hk? siden det er en god del i forskjel originalt? prøvde å kjøre mot en kompis så har en slik bil, nå var jo den helt original, mens jeg kjørte på 0,9 i ladetrykk da.. men kunne ikke se at den dro noe særlig fra meg til og ha248 eller hva nå det er originalt i st205 gt4?