TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Kanskje kjøpt meg bil, noen som vet noe om/har sett denne?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#188227  av sigheri

Kul corolla.

Har ikke sett den før....

#188264  av <RuPerT>

Jepp! Er meget rå! Den blir min hvis/når lånet er i boks :wink:

#188266  av Johansen

Kan jeg spørre hva du må ut med for denne?

#188267  av <RuPerT>

Nok med penger :D Har så å si kjøpt den nå, har gidd bud og han holder den av til meg til jeg har alt klart :wink:

#189358  av sw20

så den i molde... kul lakk på den....!

#189383  av FireFox

prata masse med eieren på rudskogen.
kul bil, og han har lagt i endel penger på den..
problemet er at han ikke finner igjen lakk fargen, og det er noen steder det skulle vært lakkert over litt.

så du må kansje lakke hele bilen på nytt? :?

#189413  av Morten

Hmm... så lite gjennomtenkt ut det IC oppsettet der, men det går jo an å fikse på da.. :lol:

#189460  av <RuPerT>

Da har jeg kjøpt denne, drar å henter den på gardermoen på fredag :D Skjørtene hadde en del stensprut, og en sprekk i fangern. Dette er ikke noe jeg kommer til å bry meg så meget om, stensprut kommer garantert tilbake igjen. Blir sikker lakkering av skjørtene. Resten av bilen er strøken, vertfll ifølge eier.

#189466  av Pgus

GRATULERER! :D

SÃ¥ fin ut den.

Har lyst på slik motor jeg og...

#189474  av aneriks

gratulerer med fin bil :D

#189548  av Akopley

grattis :D kul bil

#189551  av <RuPerT>

Takker takker! Blir vel å se på sommertreffet hvis noen skal dit ;)

#189931  av larsst185

Da har jeg akkurat snakka med brodern (<rupert>).Han var akkurat kjørt fra gardermoen.Virka storfornøyd :) Eneste minuset er vel at jeg er litt redd for å bli frakjørt nå :? :lol:

#190033  av lexusmann

Eh...litt :oops: nå... ser jo alle røra, regner med det er diverse filter som er satt på, men hva er ellers gjort med den?Snurre??har veldig liten peil på motor...
er det gjort det samme som på Morten sin?stod til salgs tidligere, er kanskje solgt...