TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Setetrekk og skinn interiør - link?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #188767  av Plenty

Jeg vet jeg har sett en side som selger både setetrekk og trekk til dørene etc. i løpet av den siste uka... men finner ikke igjen denne siden.

Er det noen som kjenner til denne siden og har link?

#188990  av Plenty

Til info for andre også.

Jeg hatt fått noen tips fra Audi-forumet... foruroligende at det ikke var fra dette forumet svaret kom først :shock:

"Disse kan sikkert hjelpe. http://www.inredcar.no
eller disse Fair Mont AS tlf 23 17 49 90"

Men kjenner dere til noen andre som kan være til hjelp, så si gjerne i fra

#189489  av FireWalk

skinnet på førersetet mitt har sprukket! er vel ikke lett å reparere, så jeg må vel trekke om igjen setet.. men hvor jeg enn sjekker så koster dette en liten formue. DVS: kjøper heller et TURBO kit for samme pris, enn å bruke så mye penger for å få trekt om to seter.....

merkelig at det skal koste så avsindig med penger..

må da være noen private som kan ta på seg en slik jobb? for selve materialet koster jo ikke allverden, det er jo å få sydd det sammen og satt det på som er utfordringen..

#189985  av BT-GTI

er det ingen som har en i familien som har trekkt om sofaer / er drevne medlemmer av syklubber??

tanta mi dro over hele stua (sofa ,3 puffer og 3 stresslesser) på en uke. så helt ut som fabrikksnytt.

kan gjøre det samme med bil bare ta ut hele sete (noe man må hvis man skal trekke om) kjøp/bestill ,skinn/stoff hos din lokale skinnforetning (de finnes overalt man legger bare ikke merke til slike butikker)

og lå noen gode familiemedlemmer ta jobben.

hvis setene er dritt stygge så kan det ikke bli være.
og det er MYE billigere enn å lå noen "proffe" (ikke ondt ment til de som har dette til yrke men..)gjøre det for seg

#190014  av Oternakn

hei :)
jeg har pratet med inredcar og de har ganske goe priser, er bare å ikke velge den beste skinn typen.
jeg skal trekke om alt inni bilen i skinn med alcantara(beste typen)
og det skulle koste under 30t

#190159  av bullit

Men er det vanskelig å ta av trekket på setene? sømmen i skinnsetene mine har begynnt å løsne. Altså sømmen mellom sidestøttene og "ryggen" :roll: utrolig irriterende og ergelig siden det synes så godt :evil:

#190218  av FireWalk

bullit skrev:Men er det vanskelig å ta av trekket på setene? sømmen i skinnsetene mine har begynnt å løsne. Altså sømmen mellom sidestøttene og "ryggen" :roll: utrolig irriterende og ergelig siden det synes så godt :evil:
Har nylig oppdaget akkurat det samme på min... :?