TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Ny bil snart pÃ¥ plass!!! EDIT: NÃ¥ er den her!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#188717  av Magne

Da var bilen i mine hender... :D:D :twisted:

Skal legge ut noen bilder nå, men så må jeg ut og kjøre... ;)
Vedlegg
Min MR2 Gti og den nye GT4 bak.. :D
Min MR2 Gti og den nye GT4 bak.. :D
Ny bilen! 005.jpg (81.96 kiB) Vist 128 ganger
Min GT4! :D
Min GT4! :D
Ny bilen! 006.jpg (75.86 kiB) Vist 130 ganger
Sexy! ;)
Sexy! ;)
Ny bilen! 007.jpg (67.69 kiB) Vist 128 ganger
Veldig bra ratt, med tanke på litt... "aktiv" kjøring..
Veldig bra ratt, med tanke på litt... "aktiv" kjøring..
Ny bilen! 008.jpg (69.83 kiB) Vist 128 ganger
Sinnsykt deilige seter!
Sinnsykt deilige seter!
Ny bilen! 009.jpg (73.26 kiB) Vist 129 ganger

#188719  av Magne

Og ja... det er som flere har jetta på her. En viss Svart GT4 med 330hk.

I'm happy!

#188721  av aneriks

fin bil det der, forstår godt du er fornøyd :D

#188729  av hmsilset

Fin bil! Digger fronten på gt4 så jeg hadde det på gti`en min :P
Ble jo mer lyd da ihvertfall hehe..Gratulerer med ekte vare :wink:

#188832  av lexusmann

Grattis med ny bil!! :D
Kunne veeeldig gjerne tenkt meg mr2'n din, men har ikke råd nå... :?

#188834  av Andy_Celica

Ja grattis med ny og rå bil! skal skyve ifra seg den der :wink:

#188835  av Magne

Takk skal dere ha alle sammen!

Hehe. Jeg aner ikke hvor mange ganger jeg hørte "FY FAEN" og "JÆÆÆÆVLIG!" igår når jeg tok et par venner på en liten tur. :twisted:

Denne bilen går bra ja! Og fartsfølelse er det ikke i den, etter min mening da. Så uten at jeg veit det, når jeg gir på ut av et kryss så er det 100-120 med en gang...

Men EN ting har jeg lagt merke til... Denne bilen tar VM gull i dårlig sving radius! hehe :roll:

Når det gjelder MR2en så blir det byttet Motor i den snart, forhåpentligvis til uka. Front ruta skal byttes pga masse masse riper fra vindusviskerne.
Først når dette er gjort vil bilen bli lagt ut for salg. Hvis noen veit om noen som har lyst på en simplel MR2 Gti uten noe ekstra utstyr og fjas, så er det bare å sende meg PM.

#188837  av Andy_Celica

Magne skrev:Takk skal dere ha alle sammen!

Hehe. Jeg aner ikke hvor mange ganger jeg hørte "FY FAEN" og "JÆÆÆÆVLIG!" igår når jeg tok et par venner på en liten tur. :twisted:

Denne bilen går bra ja! Og fartsfølelse er det ikke i den, etter min mening da. Så uten at jeg veit det, når jeg gir på ut av et kryss så er det 100-120 med en gang...

Men EN ting har jeg lagt merke til... Denne bilen tar VM gull i dårlig sving radius! hehe :roll:

Når det gjelder MR2en så blir det byttet Motor i den snart, forhåpentligvis til uka. Front ruta skal byttes pga masse masse riper fra vindusviskerne.
Først når dette er gjort vil bilen bli lagt ut for salg. Hvis noen veit om noen som har lyst på en simplel MR2 Gti uten noe ekstra utstyr og fjas, så er det bare å sende meg PM.
ja sving radiusen er helt tragisk :wink: men den svinger bra i fart da :wink:

#188858  av Magne

Andy_Celica: Ja det er helt sant! Jeg trudde MR2 lå bra i svingene... men DAMN! :shock: Nå er det jo bra understell på denne også da.

Til info så har 2Fastgt4 ikke internett før 8. August eller no sånt. Derfor Salgs annonsen ikke har blitt oppdatert. Han har så og si nettop flyttet i nytt hus, med en stor dobbel garasje. Og DEN missunner jeg han ass... :x ... ;)

... Har snart brukt 600kr bensin... :lol:

#188923  av Gjertsen

kan ikke forvente å svinge på 50øra med 4x4 da ;) ekke no merce sving på den for å si det slikt.
Grattis med gt4 Magne. kjøpte den av en her inne?
:)

#188929  av Magne

Gjertsen skrev:kan ikke forvente å svinge på 50øra med 4x4 da ;) ekke no merce sving på den for å si det slikt.
Grattis med gt4 Magne. kjøpte den av en her inne?
:)
Nei kan vist ikke forvente mye sving nei. :)
Den ble kjøpt av en her inne ja. 2fastgt4 solgte den til meg.

#189054  av GT4 CS

Grattis med meget grom bil. Missunder deg bilen. Til info så drar den bilen like godt i 4gir som min i 1st gir, sier litt :D

#189302  av Magne

GT4 CS skrev:Grattis med meget grom bil. Missunder deg bilen. Til info så drar den bilen like godt i 4gir som min i 1st gir, sier litt :D
Nja du.. Tviler sterkt på det! Den går godt denne bilen, men ikke overgudelig bra. ;) Jeg er fortsatt meget fornøyd med bilen, gleder meg som en liten unge til neste banekjøring. Er jo ett år siden sist med MR2en! :(

#189352  av sindrejl

Magne skrev: Men EN ting har jeg lagt merke til... Denne bilen tar VM gull i dårlig sving radius! hehe :roll:
åh hallo det skal jeg love deg.. samme "problemet" på st205'en.. vanvittig stor svingradius! nesten håpløst :P
Magne skrev:Andy_Celica: Ja det er helt sant! Jeg trudde MR2 lå bra i svingene... men DAMN! :shock: Nå er det jo bra understell på denne også da.
hehe ja celica med org understell kjører faktisk fra mr2 i krappe svinger, feks på bane :)

#189411  av GT4 CS

Magne skrev:
GT4 CS skrev:Grattis med meget grom bil. Missunder deg bilen. Til info så drar den bilen like godt i 4gir som min i 1st gir, sier litt :D
Nja du.. Tviler sterkt på det! Den går godt denne bilen, men ikke overgudelig bra. ;) Jeg er fortsatt meget fornøyd med bilen, gleder meg som en liten unge til neste banekjøring. Er jo ett år siden sist med MR2en! :(
Overdrev litt her da :wink: Men den går utrolig bra, kjempedrag i den. Merket en ting, der jeg må ligge i 2nd gir på rudskogen lå tommy i 3gir, og det akset mye mer en min klarte gi i 2nd. Tror nokk du kommer til og bli positivt overasket over hvor snill denne bilen er og kjøre i grenseland. Og min beste opplevelse på bane i GT4 var på bløtt føre, om du tørr bruke gassen litt er det helt utrolig og bilen drar seg gjennom svingene, letter du litt på gassen kommer rompa silkemykt ut. Men når det slipper med 4wd så slipper det virkelig og :lol: Nå er nokk ikke bilen din like snill til og tilgi som min pga mye bedere understell, men har da sitti på med tommy da det gikk relativt sidelengs på tørr asfalt og med slicks, og gutten bare satt og smilte som en liten unge på julaften :D