TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• tysk oversettelse

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #188474  av Plenty

noen her med mer tysk kunnskaper enn meg?

hva betyr dette: Seitenschweller links + rechts

og dette : Heckschürzenanbau... håper dette betyr hekkfanger

Jeg tror og håper det har noe med sideskjørt å gjøre :)

#188480  av Neemi

Min dårlige skoletysk og ordbok får deg kanskje et hakk lengre

Links = venstre
Rechts = høyre
Seite = side
Schwelle = Dørstokk, terskel, sville (som i jernbanesville)

Sideterskel? Kan jo i og for seg være sideskjørt det.

Heck = hekk, akterende, bakpart
Schurz = Forkle, skjørt
Anbau = påbygning, sidebygning, tilbygg

Hekkskjørtpåbygning :lol:

#188481  av Azrael

Seitenschweller er i hvertfall sideskjørt så vidt jeg kunne finne ut.

Heckstoßstange er bakfanger i følge en side jeg fant her, men det er mulig det er flere ord for det på tysk. Er ingen racer på tysk selv, så ta alt jeg har skrevet her med en klype salt :wink:

#188486  av jumbo

jepp, det er hhv sideskjørt og hekkskjørt (bakfanger)

#188517  av lexusmann

#189979  av BT-GTI

huff den babelfish er dårlig pga tyskerneskriver verbe til slutt og stokker om på substantiv bøyningen i forhold til kjønn og tid. blir bare manga rare ord i en ubetydelig setning. nei ta deg turen til nærmeste vidregående/ungdom skole og få hjelp av en tysk lærer... skal du handle i tyskland eks bil snakk med ambassaden de er veldig greie..

#189981  av Th4 Ghost

babelfish funker som gull det. lærern min syntes stilen "min" var veldig bra..må kanskje legge til at mein Lehrer ist ein pappekopf og at stilen ble ikke rettet..

#190031  av lexusmann

Th4 Ghost skrev:babelfish funker som gull det. lærern min syntes stilen "min" var veldig bra..må kanskje legge til at mein Lehrer ist ein pappekopf og at stilen ble ikke rettet..
HAHA!! :D
LOL! Gull...

#190032  av Dice

Er ikke Seitenschweller hjulbuer da? Mener å ha lest: lakkerte Seitenschweller som gjelder hjulbuene.

Og den andre gjelder vel uorginal bakfanger.