TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Tribute ST185 RC

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#188203  av Helmer

Det var ett artig klipp ja! :) Dæven å rå bil vi har egentlig! :wink:
Klart du må beholde bilen...

#188209  av kennethx

mye inspirerende kjøring der ja :)

#188235  av sleeper

tøft! 8)

#188246  av Anders gullstein

En av de peneste rallybilene gjennom tidene etter min mening 8)

#188284  av memo

Helmer skrev:Det var ett artig klipp ja! :) Dæven å rå bil vi har egentlig! :wink:
hehe, no offense, men rallyrigga biler er ikke akkurat like som fabrikkmodellen ;)

#188297  av Helmer

memo skrev:
Helmer skrev:Det var ett artig klipp ja! :) Dæven å rå bil vi har egentlig! :wink:
hehe, no offense, men rallyrigga biler er ikke akkurat like som fabrikkmodellen ;)
Hehe, er klar over det, men om du har prøvd en noe oppgradert CS eller gt4, helst på vintern, så skjønner du hva jeg mener... :wink:
Du merker at det ikke er en "vanlig" celica...

Men for all del, jeg skjønner hva du mener! :)

Skulle vært moro å prøvd en rallyrigga celica en gang... :twisted:

Dessuten tenkte jeg litt på utseende på bilen å da! Den ser jo jævli bra ut!! :P

#188299  av memo

Helmer skrev: Skulle vært moro å prøvd en rallyrigga celica en gang... :twisted:
uten tvil :)

#188322  av Hammeren

har studert en av de motorerne når den lå i deler. rått :shock: , men har ikke så mye med org å gjøre....

#188328  av Helmer

Er vel ca 150 hester mer enn de 208 som er i en standard CS, så noe forskjeller vil jeg tru det er ja... :wink:

#188339  av sleeper

Helmer skrev:Er vel ca 150 hester mer enn de 208 som er i en standard CS, så noe forskjeller vil jeg tru det er ja... :wink:
for ikke og snakke om de ekstra 300-350nm moment!

#188356  av GT4 CS

Ja desverre er det ikke så mange orginal deler igjen i en fabriks rigget rally bil. Men hørt om et par her i norge som gikk relativt orginale. Det som var gjort var litt triksing med hjernen og ombygging av bensintanken og dempere med fjærer. Og han jeg pratet med hadde kjørt den i rally selv. Mest skuddsikre bilen han hadde kjørt, utrolig kjøre egenskaper, men de savnet mer motor, men det tok de igjen med kjøre egenskapende. Da jeg pratet med han for ca 3år siden viste han at den var til salgs, en gruppe n. Bilen skulle selges for 100000 med alt av deler, hadde vært sykt gøy :D Da var det og satt inn en ny girkasse med 6gir av rally type med masse uling hehe,og motor var relativt nybygd med forsterket innmat og oppgradert turbo. Angrer som en hund at jeg ikke gikk i banken og kjøpte den bilen.

#188359  av sleeper

var det hvite eller sorte skilter på den?

#188367  av GT4 CS

Det var med sorte skilter, så han sa at om jeg ikke ville sponse staten med mer penger en nødvendig måtte det bli en banebil. Vet ikke hvor mye det ville kostet og fått noe slikt godkjent for bruk på gata jeg?

#188368  av sleeper

du mått ivertfall fått tak i org dempere bremser osv da... utover det så er det vel ikke mer en avgiften som må bet.. (mva er bet på biler med sorte skilter..)