Mine erfaringer:
Toyota Hvam
Delelager - Helt ok kundeservice, ikke overentusiastiske men finner ihvertfall til slutt det du skal ha.
Verksted - Hadde bilen inne til skift av rute førerside og fikk først beskjed om at dette vil ta kort tid (ca 45 min max)og mannen var kjempehyggelig.
Jeg satt meg ned og ventet og den hyggelige mannen forsvant.
Måtte så prate med en annen kar for å få vite om det skulle skje noe den dagen jeg var der. Da hadde jeg ventet 1,5 time og det er da 30 min lenger enn de først sa det skulle ta. Selvfølgelig kan ting oppstå og da kan ting ta lengre tid, det har jeg full forståelse for.
Etter 2 timer skulle de "straks begynne på min bil". Da begynte jeg å bli lettere irritert pga det jeg var lovet tidligere, hadde jeg visst det skulle ta så lang tid hadde jeg ikke bedt om noen timer fri fra jobb, men heller levert bilen og hentet den senere.
Etter 3 timer fikk jeg en spydig kommentar om at den første personen jeg pratet med måtte ha sagt feil til meg for det kunne aldri i verden gå på 45 min og det burde jo jeg og skjønne. (Jeg stoler da på det de sier så hvorfor skulle jeg skjønne at det tar lengre tid? Er jo en grunn for at jeg spør i utgangspunktet).
Etter 3t og 20min fikk jeg beskjed om at det hadde vært litt vanskelig fordi de ikke fikk på plass ruten ordentlig igjen, men nå var de straks ferdig.
SÃ¥ endelig etter 3t og 45min var den klar.
Var da utrolig glad for at det var forsikringsselskapet som skulle dekke den regningen og ikke meg.
Toyota Oslo Alnabru
Delelager - Ikke mest kompetent på mr2, men det er det vel få verksted som er siden det er importbiler har jeg inntrykk av.
Fikk det jeg skulle ha, og de som jobbet der var greie de.
Infodesken - Verdens blideste, mest hjelpsomme dame sitter i luka her.
Spurte om det kanskje fantes noe historikk på bilen min hos de siden den har hatt to norske eiere før meg.
Hun printet ut alt de hadde og tilbød seg til og med å lete frem eu-kontroll rapporten fra for to år siden som lå godt arkivert.
Kan si det sånn at jeg smilte veldig fornøyd når jeg gikk derfra