TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Dama mi var utro!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#18723  av Mr2 Mk2

cameleon skrev:Hvis jeg skal beskrive ts-ogn folket, så er det som en lovelig mafiafamilie hvis dere skjønner. Dere stiller opp til de andre medlemmene i tykt og tynt! Takk! :)
Hehe nå blir jeg også rørt :oops: hehe men det er som jeg sier Ts-ogn gutta er meget spesielle,en flott gjeng tror en av grunnene til at vi er så hyggelig er at vi har så flotte kjøretøy som tilfredstiller oss!
Men som Bose sier,skulle bare mangle at man har litt medfølelse og bryr seg :wink:

#18739  av ST205

VENDETTA! :twisted:

#18741  av funkes

@lpher skrev:
And....Yeah, Plenty of fish in the sea ;-)

@lpher
Masse sluts også :D :D :D

Mao...jeg trives med "ungkarslivet"

#18743  av bose

Får så det sånn:Jeg missliker KRAFTIG folk som bare gir f om noen de kjenner har det vondt. Jeg vet at kjærlighets-sorg er no dritt.Har vært igjenom det selv.
Og til Jostein, Vi har flotte kjøretøy?? :P

#18757  av CelicaTurbo

erk, utroskap er nok noe av det værste man kan oppleve men det er vel også et tegn på at noe er galt i utgangspunktet. Det ser ut til at du tar det greit og det er flott du kommer deg bort fra hu der nå.. kan jo aldri stole på hun igjen ikke sant? Ganske artig at kompisene dine herjet litt med fyren da, det fortjente han garantert :D

Men, det er supert at ts-ogn-folka støtter opp såpass bra i privatsaker også! Forteller at vi har et flott miljø i gruppen det :D

#18764  av kennethx

CelicaTurbo skrev:erk, utroskap er nok noe av det værste man kan oppleve men det er vel også et tegn på at noe er galt i utgangspunktet.
Noe galt med holdningene til kjærringa!

Skal du absolutt over på andre siden av elven eller hva faen det heter, så kan man i de minste respektere den man er sammen med såpass at man gjør det slutt FØR man drar på tur. my 2 cent

#18777  av cameleon

Deter sant som dere alle sier! I etter tanke så tror jeg at det var en mening med det. Men nå har jeg tid til den andre dama mi. min første kjærlighet med andre ord. Hu er understellsbehandlet og det hele, fint brukt av tidligere eier alle servicepapirer følgte med :wink: :roll:

Frøken MR2 og meg dundrer gata :twisted:

#18782  av memo

kjipt å høre...men jeg skal ikke si noe mer, tror resten av folket her har sagt det som går ann å si :)

jeg fikk faktisk bilen min døpt "the lady" når jeg fikk den...en kompis som gjorde det :P

tror han liker bilen min mer enn meg noen ganger..hehe

tips: ta deg en lang kjøretur med musikk, uten å tenke på noe annet enn gleden av å kjøre bilen din :)

det hjelper for meg ihvertfall :)

-m

#18813  av @lpher

memo skrev: jeg fikk faktisk bilen min døpt "the lady" når jeg fikk den...en kompis som gjorde det :P

tror han liker bilen min mer enn meg noen ganger..hehe
Skulle gjøre det jeg også...hadde faktisk en Veuve Clicquot til anledningen også...men den står i barskapet enda... ;-)
memo skrev: tips: ta deg en lang kjøretur med musikk, uten å tenke på noe annet enn gleden av å kjøre bilen din :)

det hjelper for meg ihvertfall :)

-m

So true...bestandig brukt den varianten der til litt stress-down sjøl ;-)

@lpher
Sist redigert av @lpher den 01 okt 2003 22:46, redigert 1 gang totalt.

#18954  av NISMO

Trist å høre cameleon
Stikk ut på by`n og finn deg en tøs :wink:
Skal jeg gi deg et tips så er d å grisebanke "kompisen" din og gjør noe jævlig mot exen (ikke voldelig :wink: )

Tror d hjelper deg å komme over det...
@lpher skrev:
tips: ta deg en lang kjøretur med musikk, uten å tenke på noe annet enn gleden av å kjøre bilen din :)

Det kan gå begge veier...
Jeg har en tendens til å la sinne gå ut over gasspedalen. :roll:

#18955  av MRQuoc

NISMO skrev:Trist å høre cameleon
Stikk ut på by`n og finn deg en tøs :wink:
Skal jeg gi deg et tips så er d å grisebanke "kompisen" din og gjør noe jævlig mot exen (ikke voldelig :wink: )

Tror d hjelper deg å komme over det...
@lpher skrev:

Det kan gå begge veier...
Jeg har en tendens til å la sinne gå ut over gasspedalen. :roll:
jeg har tendens til å tenke på å treffe noe i den motgående fila :shock:

#18958  av NISMO

MRQ skrev: jeg har tendens til å tenke på å treffe noe i den motgående fila :shock:
Hvem sa at jeg bruker begge filene?

#18962  av chris

Det lønner seg nok å holde seg til rette fila ja.. med mindre det er flerfeltsvei ;)

Selv prøver jeg å unngå å klatre inn i bilen om jeg er sint, for da går det tungt utover gasspedalen.. :roll:

-EDIT-
Og ja, vi er i ferd med å bli en skikkelig sammensveiset gjeng, og begynner å kjenne hverandre personlig :)

#18971  av funkes

NISMO skrev:
MRQ skrev: jeg har tendens til å tenke på å treffe noe i den motgående fila :shock:
Hvem sa at jeg bruker begge filene?

Vel...jeg tror du misfortso han meget...

:(

#18982  av sindrejl

Auda.. dama mi også har vært utro engang.. men ... det var med ei anna jente!! :shock: :shock:

Av akkurat den grunn så syntes jeg merkelig nok det var greit også...