TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bilder fra Gatebil juli 2006

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #186801  av CelicaTurbo

Her er de bildene jeg tok, intill jeg la bort kameraet og glemte det. Bildene ble tatt med lav oppløsning så jeg har ikke høyere oppløsning tilgjengelig om noen skulle ønske det (dog har jeg orginalfil med mindre komprimering tilgjengelig). Jeg orket ikke sette opp noe album..

http://www.ts-ogn.no/bilder/gatebil_juli_2006/

Generellt om gatebiltreffet, jeg var der kun lørdag. Det var en god del folk, mer salgsboder enn noensinne og flere biler. Men jeg kan ikke forstå hvor det ble av alle Toyota-folkene? Jeg fant bare et fåtall med biler dessverre.. Ellers, dagens store overraskelse var Norris Design som møtte opp med sin værsting, og at Bjørnstad sin Skyline nesten holdt følge med Norris Designs (bedre på svinger, noe dårligere på rettstrekken). I gatebil-cuppen var det de to bilene og en Porsche som regjerte..

#186802  av Erlend

403 Forbidden?

#186803  av CelicaTurbo

Erlend skrev:403 Forbidden?
en liten tabbe, fikset :)

#186857  av sleeper

lurte veldig på hvor det ble av alle toyota folka jeg og? var jo godt over 20 pers påmeldt og var vel ikke mer en 8-9 biler der?

#186860  av Neemi

Jeg var ikke der før idag, men tilfellet var det samme da.
Var kun 5-6 biler fra klubben der.

Jeg vet at noen sleit med å få komme inn på lørdag pga plassmangel ifølge vaktene.
HÃ¥per det ordnet seg for de det gjaldt.
Kommer uansett til å melde fra om det til Gatebil nok en gang.
De har selv valgt å styre utstillingen og da er det for dumt å nekte adgang til folk med bevis når klubben ahr 30 plasser og flere av de er samme personer/biler som er registrert flere ganger.

#186867  av sleeper

Neemi skrev:Jeg var ikke der før idag, men tilfellet var det samme da.
Var kun 5-6 biler fra klubben der.

Jeg vet at noen sleit med å få komme inn på lørdag pga plassmangel ifølge vaktene.
HÃ¥per det ordnet seg for de det gjaldt.
Kommer uansett til å melde fra om det til Gatebil nok en gang.
De har selv valgt å styre utstillingen og da er det for dumt å nekte adgang til folk med bevis når klubben ahr 30 plasser og flere av de er samme personer/biler som er registrert flere ganger.
selv om det var resservert ca 30 plasser så var det jo ikke plass til mer en ca 10 biler på det området... :cry:

#186871  av CelicaTurbo

Om folk som har fått tildelt plass deretter har blitt stoppet på vei inn pga at det var fullt så er det ganske uheldig og viser nok en gang at gatebilfolka mangler styring på ustillingen. Men, jeg kan forstå at det ble trangt for det var jo ganske mange av de som stod der nede på plassen som hadde rigget opp store telt osv, og det er vanskelig for gatebil å vite hvor mye plass hver enkelt egentlig vil okkupere.. Etter denne gangen med gatebil må jeg nok en gang si at jeg ser vesentlig mer frem til japsetreffet, hvor fokuset er på biler og førere, ikke på penger.

#186875  av sleeper

er klar for japsetreffet jeg og!
er mere fokus på det jeg intreserer meg for! altså: GATEBILER (som kan kjøre på vanlig vei!)

#186886  av Larsen

CelicaTurbo skrev: Etter denne gangen med gatebil må jeg nok en gang si at jeg ser vesentlig mer frem til japsetreffet, hvor fokuset er på biler og førere, ikke på penger.
Kunne ikke blitt mer enig.

#186903  av kennethx

noen flere som har bilder? :)

#186913  av Mr2 Mk2

har noen men de er tatt med ufattelig dårlig kamera og bare sånn i forbifarten....Filmet endel,men det er nok 40min med damer og 5min med biler... :roll:
Vedlegg
IM000749.jpg
IM000749.jpg (350.73 kiB) Vist 245 ganger
IM000743.jpg
IM000743.jpg (331.13 kiB) Vist 241 ganger
IM000738.jpg
IM000738.jpg (257.19 kiB) Vist 243 ganger
IM000733.jpg
IM000733.jpg (305.97 kiB) Vist 241 ganger
IM000695.jpg
IM000695.jpg (340.12 kiB) Vist 247 ganger

#186914  av Mr2 Mk2

...
Vedlegg
IM000784.jpg
IM000784.jpg (423.2 kiB) Vist 238 ganger
IM000786.jpg
IM000786.jpg (413.94 kiB) Vist 239 ganger
IM000772.jpg
IM000772.jpg (364.27 kiB) Vist 237 ganger
IM000767.jpg
IM000767.jpg (307.67 kiB) Vist 278 ganger

#186917  av gnmfr

Er så enig i komentarane over... Når jeg sto i køen innover så fikk jeg bare beskjed om å parkere på en svær grusplass fordi det var helt fult innpå området.. Første jeg ser når jeg går ut av bilen er en åpen plass på 6-7 meter inne på området hvor sleeper rygger inn ved siden av noen andre toyotaer... Hiver meg inn i bilen igjen og setter kurs for den plassen jeg også, men ble atter en gang stoppet av de folka med samma beskjed om at det var fult :P Kjørte inn forde jeg, han gadd jo ikke høre... Var vel 3 plasser igjen til toyota når jeg kom så :lol:

Ellers så synes jeg kanskje hele opplegget var litt rotete i starten, lite informasjon om hvordan betaling og lignans skulle foregå++ Tørr vedde mye på at jeg kunne kjørt rett inn uten å betale, for han jeg kjøpte biletter av fikk jo sjokk omtrent når jeg spurte hvor jeg skulle betale for bilen :lol:

Men ellers bra med folk og sånt, er nok ikke siste gang ;) Skal komme med et lass med bilder når jeg kommer hjem fra jobb ;)

#186922  av Ronny

Den Lamborghinien det er bilde av der, holder til på nesodden hvor jeg bor, er definitivt det råeste jeg har hørt av motorlyd når den dro ut førstegiret. Er vistnok en av veldig få orginal trimmede lamborginier.

#186923  av James

Jeg kom tidlig torsdags måren så hadde ingen problemer med å komme inn på utstillingen.. Men vaktene hadde jo ingen peiling. Selv slapp jeg unna å betale for camping der jeg fekk gå rett inn! :) Dårlig organisert må jeg si...