TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• ot: da er jeg endelig huseier

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#186819  av hovik

Grattis.

Leiligheten min ble totalskadd av brannvesenet for 2 uker siden da se skulle slukke en brann i naboleiligheten. Det viste seg at den spredde seg i ventilasjonsanlegget + til loftet, så loftet ble dunket med vann. Jeg bodde i toppetasjen under loftet.

Ikke like artig å flytte hjem til mor & far når man er 27. Flyttingen er heldigvis veldig midlertidig.

MOA, ha forsikringene i orden, selskapene er faktisk greie å ha med å gjøre når huset ditt brenner.

#186853  av CelicaTurbo

forsikring er viktig ja, har tenkt på at det skal ordnes men må få tak i noe arealinfo først. Huset bør trossalt forsikres fra første dagen jeg eier det, ellers kan vi jo risikere at det brenner ned før vi flytter inn og vi står igjen med et stort lån og ingen hus..

#186854  av MR2WideBody

CelicaTurbo skrev:
BrennaRacing skrev:
CelicaTurbo skrev:hehe, håper jeg slipper de værste uhellene der, men det er klart at det kommer til å forsvinne en del penger til vedlikehold på et slikt hus.. første kostnad er nok sikringsskapet som bør byttes/oppgraderes..
Bare å si fra det, så gjør jeg det for deg :lol:
skal prøve å huske det, svigerfar har også et bekjentskap men aner jo ikke om han er villig til å ta i det.. :lol:
Eller så hjelper også jeg gjerne til, flytter til fredrikstad om 2 uker, så da er det jo kort vei og

#186866  av CelicaTurbo

MR2WideBody skrev:
CelicaTurbo skrev:
BrennaRacing skrev: Bare å si fra det, så gjør jeg det for deg :lol:
skal prøve å huske det, svigerfar har også et bekjentskap men aner jo ikke om han er villig til å ta i det.. :lol:
Eller så hjelper også jeg gjerne til, flytter til fredrikstad om 2 uker, så da er det jo kort vei og
hehe, også kjekt å vite.. har ikke fått oversikten over hva som er helt nødvendig enda så det gjenstår å se først.. :)