TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• ot: da er jeg endelig huseier

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#186087  av angrykid

gratulerer så meget med hus :-D det er helt utrolig greit å eie enn å leie.. :-D

Tok meg jo selv råd til å kjøpe nå i vår, og har ikke angret ett sekund.. økonomien min har gått opp også, altså jeg har råd til mere nå enn jeg hadde før... vet ikke helt hvordan det har skjedd, men sånn er det nå bare :D

#186114  av Rømmling

gratulere da. greit å betale på lån isteden for å betale leie ja.

skal vi ikke få bilde av garasjen da hehe

#186115  av GT4 CS

Grattis, du for legge ut bilde av det viktigste, GARASJEN. Går utifra det blir klistret en del tvilsomme postere på veggen og :lol:

#186137  av Neemi

Gratulerer :)

#186142  av CelicaTurbo

Kommer vel kanskje bilder om jeg tenker på det når vi har overtatt huset uti august.. for lokalkjente så heter det vist Bede der :)

#186201  av kennethx

Grattis igjen ja, herlig med egen kåk. Skal ha hus selv en gang når samboer kommer i jobb, bor i egen leilighet intillvidere :)

#186220  av Hyperion

Får slenge meg på gratulasjonene jeg og. Å eie er mye bedre enn å leie ja. Jeg og kjerringa har hatt hus i 4 år nå, og har akkurat tatt en refinansering på et par lån. Det var i grunnen greit for jeg skal koste på bilen 60-80 store nå :)

#186238  av lexusmann

Grattis så mye Christian!! :D
Skal jo selv overta mitt eget hus om en 3 ukers tid...gleder meg som en liten unge!! :wink:

#186553  av hmhaga

Gratulerer med eget hus. Eller kanskje jeg skulle sagt kondolerer :wink:
Jeg solgte nettopp huset mitt, som jeg har hatt i 6 år. Etter 3 vannlekkasjer og sprekk i grunnmuren var det nok :roll:

Fikk heldigvis en finfin fortjeneste. Nå skal det bli herlig å bo i leilighet, null bekymringer og masse penger på bok :mrgreen:

#186557  av CelicaTurbo

hehe, håper jeg slipper de værste uhellene der, men det er klart at det kommer til å forsvinne en del penger til vedlikehold på et slikt hus.. første kostnad er nok sikringsskapet som bør byttes/oppgraderes..

#186560  av hmhaga

CelicaTurbo skrev:hehe, håper jeg slipper de værste uhellene der, men det er klart at det kommer til å forsvinne en del penger til vedlikehold på et slikt hus.. første kostnad er nok sikringsskapet som bør byttes/oppgraderes..
Gled deg! :mrgreen: Det var det første jeg måtte gjøre også, det var bare 20A inntakssikring. 13500 kr bare for å bytte skapet, i tillegg måtte det legges nye kurser i hele huset. Heldigvis kunne jeg gjøre det selv, men det forsvant 10.000 kr i materiell.

#186603  av BrennaRacing

CelicaTurbo skrev:hehe, håper jeg slipper de værste uhellene der, men det er klart at det kommer til å forsvinne en del penger til vedlikehold på et slikt hus.. første kostnad er nok sikringsskapet som bør byttes/oppgraderes..
Bare å si fra det, så gjør jeg det for deg :lol:

#186621  av CelicaTurbo

BrennaRacing skrev:
Bare å si fra det, så gjør jeg det for deg :lol:
skal prøve å huske det, svigerfar har også et bekjentskap men aner jo ikke om han er villig til å ta i det.. :lol:

#186743  av jumbo

Grattis Kristian :D