TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• TevoDekk Supran pÃ¥ Dagbladet.no!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#185871  av celicat23

Fin bil, men kjipt at han har satt på de gull felgene. De andre (bk racing) felgene var/er mye penere.

#185894  av @lpher

celicat23 skrev:Fin bil, men kjipt at han har satt på de gull felgene. De andre (bk racing) felgene var/er mye penere.
Han har to oppsett...19" bk-felgene til show...og 18" som står på på disse bildene er til banebruk ;)

#185910  av Anders gullstein

Fikk endelig sett den i helga nå. Var på besøk hos han i Tr.heim. Tok noen bilder av vidunderet.
Vedlegg
treff 050.jpg
treff 050.jpg (362.87 kiB) Vist 107 ganger
treff 051.jpg
treff 051.jpg (351.63 kiB) Vist 113 ganger
Sist redigert av Anders gullstein den 11 jul 2006 00:56, redigert 1 gang totalt.

#185911  av tommis

Jeg synes de 18" Volk felgene som sto på nå er dritfeite!!

@lpher, vet du om det kommer skilt på den der noen gang eller??

#185912  av Anders gullstein

Synes felgene er utmerket på bilen jeg også. Gir den et racepreg. Dessuten er det kvalitetshjul som funker og ikke bare ser bra ut.

#185926  av @lpher

tommis skrev: @lpher, vet du om det kommer skilt på den der noen gang eller??
Han har planene klare for registrering ja :wink:

#185969  av dca

hvordan stemmer man da?

#186039  av @lpher

dca skrev:hvordan stemmer man da?
Godt spørsmål...kan nesten se ut som om de ikke vil ha noen avstemning! :lol:

#186063  av sindrejl

@lpher skrev:
dca skrev:hvordan stemmer man da?
Godt spørsmål...kan nesten se ut som om de ikke vil ha noen avstemning! :lol:
neida, måtte lete litt, men på fredag skulle det være mulig å stemme :P

#186143  av tbergstad

Tevo dekk?.. Jøss.. Får si det går i medvind med den sjappa.. Hvem eier denne supraen?.. Er det verdaling?..
Jeg har iallefall ikke sett denne før.. Men er jo nesten aldri i verdal lengre heller da.

#186182  av Fantare

tbergstad skrev:Tevo dekk?.. Jøss.. Får si det går i medvind med den sjappa.. Hvem eier denne supraen?.. Er det verdaling?..
Jeg har iallefall ikke sett denne før.. Men er jo nesten aldri i verdal lengre heller da.
Det er Tevodekk i Trondheim det der, han som eier sjappa eier bilen :wink:

#186310  av Anders gullstein

Han er fra Kr.sund, driver butikken i Tr.heim. Er medeier i selskapet. Kommer nok ikke skilt på den er jeg redd. Det er ihvertfall ikke planen akkurat nå. Han har tenkt å bruke den som en "trackday tool" :wink: