Skylar skrev:Etter det jeg har hørt, så er det mest balanse og bremsing det går ut på, er vel ikke akkurat grisekjøring som foregår der vil jeg tro.. Så kneskrap er det nok ikkeMR2WideBody skrev:Ta en kjapp klipp og lim fra nettsida til kjøreskolen:Akkurat den banekjøringen kunne ge tenkt meg, men meg og noen andre eg har blitt kjent med via ett mc forum eg henger på skal opp på acr eller hva det heter neste år.. gleder meg
Motorsykkel Kl A
Kjøretime Kr. 525,-
Mc - sikkerhetskurs teori " 800,-
Sikkerhetskurs på bane A " 3500,-
Sikkerhetskurs på vei A " 4100,-
Oppvarmingstime førerprøve " 500,-
Leie av mc til førerprøve " 1300.-
Lærerbok " 185,-
Gebyr til Biltilsynet:
Teori kr 335,- Praktisk prøve kr 665,-
Utstedelse av førerkort kr. 295,-
Trur egentlig ikke det blir så alt for dyrt egentlig, har kjørt en god del sykkel før, eneste er at det begynner å bli en stund siden..
Drev en stund på Trial kjøring, og hadde en nabo som var god kompis som hadde en 97 CBR 600 med dynojet og effektanlegg og litt greier. Så bør jo ikke bli alt for mange timer, regner med å bli ferdig i år... Burde hvertfall!
Og ja, banekjøring er med idet obligatoriske, men det tror jeg kan bli en artig opplevelse, husker jo bane/glattkjøring med bil for mange år siden, må bare bli bedre med sykkel..
Kanskje vi kunne møtt hverandre neste år engang og kjørt litt![]()
Men vet du vha dere gjør på den banen, regner med dere ikkje lærer kneskrap for å si det sånn da
![]()
Javisst kan vi treffes, bare artig det å treffe folk utenifra, men bør kanskje legge til at eg er fra Bergen da

--------------------------------------------------------
MR2 Turbo
MR2 Turbo