TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bestemødre er ikkje trygge lenger

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#18333  av chris

Er ikke bare bestemødre gitt, hu der var 43 år..

Men herregud.. at det går an..:shock: men har sett de mange ganger selv :? De der er MYE farligere enn de som kjører 10 km/t for fort mener nå JEG. Bra politiet endelig har skjønt det..

#18336  av CelicaGT

ja, skaper mange farlige forbi kjøringer pga irritasjon

#18360  av erling

SNUTEN skrev:- I samarbeid med UP forsøker vi i enda større grad enn tidligere å ta sinkene i trafikken. Regelen om at du skal tilpasse farten etter forholdene, gjelder også dem som er forsiktige: Dersom det ikke er noen grunn til å kjøre i 60 km/t i 80-sonen, skal du heller ikke gjøre det, sier Schrøder.
Flott at UP får øynene opp for dette problemet. Er endel "lusekjørere" som aldri skulle hatt lappen.
SNUTEN skrev: - Jeg måtte bøye meg inn i bilen og ta tenningsnøkkelen fra henne. Da rev hun i stykker buksen min for å få dem tilbake.
:shock: :shock:

Så var hun her psykisk syk og da, er vel ikke såå mange av dem som går løs. :D Men det er da nok av eldre som kjører akkurat slik. Zombier.. :roll:

#18465  av chris

Tror det er flere psykisk syke personer på veiene enn vi aner :roll:

#18508  av KK-ma70

lå bak ei gammel(og da mener jeg gammel...)dame idag.kjørte 50 i en 80sone,(litt svingete sådan,men d finnes grenser) klarte til slutt å komme forbi hu(morgenrush) så bare en hvit hårtust som stakk opp over rattet når jeg lå forran. Å da sier dama mi "nei så søt hu va...." "kyss mæ en hvis p...." tenkt æ da...
skyt faanskapet :twisted: neida... ønsketenking dær og da