TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• finnes det noen mÃ¥te og finne eier pÃ¥ bil ved reg nr?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#184682  av CelicaTurbo

er vanskelig uten hjelp fra biltilsynet, men et triks som kan fungere er å sjekke for heftelser på brreg.no men med tanke på at det er en bil eldre enn 10-15 år så er det meget tvilsomt at det er noe lån med pant i bilen registrert på den..

#184686  av sleeper

var ingen heftelser på den ivertfall... finnes det noen måte og finne ut om den fortsatt går på norske veier da? (at den ikke er vraket!?)

#184694  av lasserj

jeg ringte biltilsynet og fikk navnet på alle eiere på en bil jeg vurderte å kjøpe, trengte bare reg.nr

#184697  av sleeper

vet det går ann, men er tiltak og gjøre det.. hadde vært så mye enklere og bare sjekket det på nettet.. :lol:

#184708  av arctic_celi

sleeper skrev:vet det går ann, men er tiltak og gjøre det.. hadde vært så mye enklere og bare sjekket det på nettet.. :lol:
Litt glad for at ikke finnes på nett jeg ;) Finner jo alt mulig annet rart der... så kan jo være greit å ha litt privatliv også ;)

#184719  av aneriks

det funker bra og bare ringe biltilsynet og spør som flere her sier,har gjort det mange ganger

#184762  av sleeper

det og rpøve og ringe biltilsynet er jo helt døfødt..
det eneste nr jeg fant på gulesider kostet faenmeg 13.50pr min og ringe til....
og når jeg prøvde og ringe vegvesenet så hadde de ikke tid til og prate med meg... bare la på.. :evil: :evil:

#184764  av Neemi

Statens vegvesen Vegdirektoratet
02030 Ring gratis Brynsengfaret 6 A, 0667 Oslo

Postadresse: Postboks 8142 Dep, 0033 Oslo

KONTAKTSENTER TLF.06650: Timebest. Periodisk kjøretøykontr.(EU-kontroll) + motorvognregister VEGMELDINGER TLF.175

For henvendelser vedr. oblater, førerkort - kontakt din region.
Hentet ut fra gulesider om du søker på statens vegvesen ;)

#184766  av sleeper

da fikk jeg sjekket at den fortsatt lever ivertfall..

er bjugn langt i fra trondheim? (bilen min gikk ivertfall der..)

#184768  av @lpher

sleeper skrev: er bjugn langt i fra trondheim? (bilen min gikk ivertfall der..)
Rett på andre sida av fjorden det ja :) ...såpass nære at det er rart om ikke vedkommende (om han er interesert) har vært innom Trondheim på ett eller annetn treff :)

#184771  av sleeper

han har hatt bilen i 3 år nå..men vet ikke hvor int han er i treff osv.. han var ivertfall veldig ivrig når han kjøpte bilen!

det er ivertfall en rød st162 med regnr DE96565.. (stor eksos, momo felger)

#184780  av GT4 CS

sjekket gml bilen min, en 96 vectra. Avregistrert. Makan hehe.