TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Eat this :)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#183925  av jonny on the spot

sinsykt artig golf det der. den lissom bare dum di dei *snakkes*

#183965  av cameleon

steike :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

#184047  av chris

Haha!

Kjipern å kjøre supra og drive kappkjøring med porsche.. og så bare.. what?? :mrgreen:

900hesters supra mot sikkert en helt stock ferrari er liksom ikke.. hva skal man si.. det er jo rått parti da. sier seg selv, med dobbelt så mye hester. nei, da synes jeg videoen med golfen var mye kulere :D

#184064  av et_casey

chris skrev:Haha!

Kjipern å kjøre supra og drive kappkjøring med porsche.. og så bare.. what?? :mrgreen:

900hesters supra mot sikkert en helt stock ferrari er liksom ikke.. hva skal man si.. det er jo rått parti da. sier seg selv, med dobbelt så mye hester. nei, da synes jeg videoen med golfen var mye kulere :D

Det var jo ikke en 900HP Supra i den filmen da. Jeg har selv kjørt fra 360 Modena med Supra med BPU. Jeg har også kjørt 360 Modena, og det er ikke i nærheten det samme draget som i Supraen. Å det er jo litt rått da, 1100 kilo Ferrari mot 1650 Kilo Supra.

#184080  av et_casey

chris skrev:Haha!

Det var jo ikke en 900HP Supra i den filmen da. Jeg har selv kjørt fra 360 Modena med Supra med BPU. Jeg har også kjørt 360 Modena, og det er ikke i nærheten det samme draget som i Supraen. Å det er jo litt rått da, 1100 kilo Ferrari mot 1650 Kilo Supra.

#184759  av Kompletthjul

tommis skrev:
Hehe,

man trenger ikke koste på en Supra mye for å henge med den Ferrari'n der.
Supra med orginal twin turboer + BPU er nok!

nå står det jo at han kjører på 18psi i trykk. Det er vel litt over 1,2. Har sikkert bremsa den på mye mer trykk enn det.