TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• F1 back in the days

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #184033  av WireD

DETTE er racing på sitt ABSOLUTT beste!!!! :twisted:

Gilles Villeneuve Vs enten Ricardo Patrese, eller Alain Prost....

michael schuemacher? jenson button? kimmi raikonen? gå å legg dere! 8)

http://www.joga.com/VideoView.aspx?vide ... 5801451649

#184052  av @lpher

Hairy! :D

#184063  av aneriks

der har du karer som kan kjøre!

#184083  av beerba

Ekte fighting :twisted:

#184084  av beerba

Ekte fighting :twisted:

#184096  av Mani@c

Tror gutta koste seg den dagen... Sikkert veldig fornøyd med prestasjonen.... :) Hadde ihvertfall jeg vært... ;)

#184110  av sleeper

hadde de kjørt sånn i dag og så hadde de nok hatt en del flere tilskurere... :D

#184112  av Mani@c

sleeper skrev:hadde de kjørt sånn i dag og så hadde de nok hatt en del flere tilskurere... :D
Problemet er at idag har man ikke lov å skade seg... Det skal være mindre farlig å drive med motorsport enn å koke poteter hjemme. Blir vel snart datastyrt alt sammen... Gøy? Neppe! Sikkert? Ja...

#184114  av sleeper

Mani@c skrev:
sleeper skrev:hadde de kjørt sånn i dag og så hadde de nok hatt en del flere tilskurere... :D
Problemet er at idag har man ikke lov å skade seg... Det skal være mindre farlig å drive med motorsport enn å koke poteter hjemme. Blir vel snart datastyrt alt sammen... Gøy? Neppe! Sikkert? Ja...
kansje de blir stående og styre bilene med fjernkontroll i fremtiden!? :lol:

#184125  av sindrejl

lurer på åssn f1 hadde vært idag uten alle begrensningene :P

#184127  av sindrejl

måtte gi opp å prøve å se den sia der jeg.. både i ie og opera gjorde den noe med hele minnet mitt så alt hang seg opp.

#184172  av hybris

Synd de har ødelagt F1 ja. i dag er det kjedeligere enn å se potteplanta vokse.

#184256  av sindrejl

der fikk jeg til å se videoen skikkelig.. SÅNN skal ekte racing være :D drittøft.. litt morro og se at dem dulter til hverandre MANGE ganger uten at en spinner ut eller bilene blir totalvrak som dem blir idag av en liten dytt i hverandres hjul :)