TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Krasjet Celica GT4 pÃ¥ rudskogen i helga?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#183606  av sindrejl

aneriks skrev:du må ha extra forsikring vist den skal gjelde på bane, den ordinære gjør det ikke!
OT, men vet du hvilke forsikringsselskap som godtar det?

#183630  av aneriks

sindrejl skrev:
aneriks skrev:du må ha extra forsikring vist den skal gjelde på bane, den ordinære gjør det ikke!
OT, men vet du hvilke forsikringsselskap som godtar det?
nei gjør ikke det, har bare hørt folk som sier det går og få sånn extra forsikring, men vil tippe det er grise dyrt i alle fall..

#183654  av TurboKnut

@ doffen 696: :shock: :shock: Du må ikke kalle Hyundayen din (i signaturen) for Hiroshimaknullert-eh-knallert...
Den er ikke japansk :oops: - det blir like feil som å si at Fiat er Finsk (som om det gjorde noe da)... Dette er et japansk forum.. :lol: :lol:

Sporet jeg av nå??? Sorry... :roll:

#183692  av Doffen696

TurboKnut skrev:@ doffen 696: :shock: :shock: Du må ikke kalle Hyundayen din (i signaturen) for Hiroshimaknullert-eh-knallert...
Den er ikke japansk :oops: - det blir like feil som å si at Fiat er Finsk (som om det gjorde noe da)... Dette er et japansk forum.. :lol: :lol:

Sporet jeg av nå??? Sorry... :roll:
hehe.. Kaller alle asiatiske bila for det.. Men jeg lurte en stund på om jeg skulle kalle den det... Den er kun midlertidig til jeg er ferdig å studere. Er som sagt ute etter ny japse. Men det var vel nok avsporing ja.

#183697  av TurboKnut

Vakke ment som kritikk bare så det er sagt... :lol:

#183699  av Doffen696

TurboKnut skrev:Vakke ment som kritikk bare så det er sagt... :lol:
Likte du den nye da? hehe.. Jeg tar det ikke som kritikk..