TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Jeg krasjet bilen min! (EDIT av kennethx)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#183279  av aneriks

hvorfor det? etter hva jeg leser så det ut som om det gikk bra med de involverte? antar at du kansje var motparten til den dama det er prat om?

#183281  av Torbiz

Gikk HELDIGVIS bra med han som kjørte, kona å ungen. (hun var gravid)

#183283  av grimfer

Torbiz: Kjørte du den ene bilen som kræsja?

#183286  av Torbiz

Ja, jeg gjorde d. Ã… alt var min feil. 1 stk celica cab most.

#183288  av Torbiz

Livet mitt er ødelagt var seff litt å ta i da. Men er veldig lei meg. Har liksom spart og brukt alle sparepengene mine på bilen. Eneste verdifulle jeg har. på en måte. ikke missforstå meg. etter krasje, den eneste tingen jeg tenkte på var hvordan det gikk med dama. Å jeg var drittredd.

#183290  av aneriks

det var jo bra det gikk bra med alle personer involvert i alle fall, hadde du kasko? vist ikke er det jo ekstra kjipt vist det var din feil :?

#183294  av Stiansen

Kjørte forbi der i sted.. Fy f**n så pen den Celican var.. Skikkelig synd.. :(

Det var jo ikke du som frontkolliderte?! Etter det jeg så hvertfall :?

#183316  av tommis

Var det flatåsfolk du kræssja med å eller? Kanskje jeg vet hvem det er. Har jo våkstopp der... Håper det går bra med alle involverte.

#183322  av @lpher

Aj...not good :cry:

Er faktisk litt uoversiktelig den veien bortover der...med plenty "lure" utkjørsler som man ikke ser før man er helt innpå dem...

#183331  av kennethx

Kondolerer med bilen. MEN...selv om du er ulykkelig så MÅ du kunne klare.
1. Poste i relevant forum gruppe (Dette har ingenting med Annet Teknisk å gjøre)
2. Lage et relevant topic. ":(" er IKKE tilstrekkelig.

Les forumets REGLER før videre posting

#183332  av Torbiz

(sorry for feilposting)
Det gikk heldigvis bra med alle involverte. Men kan ikke si jeg har sovet så mye inatt. At det var front mot front er vel litt overdrevet. Kort fortalt: Jeg lå paralellt til høyre for en bil, begge felt svinger inn til venstre(krysser motgående kjørefelt) Han bremset ned, sikkert fordi han så bilen som kom imot, jeg reagerte ikke før jeg var ute i krysset. Når jeg så at jeg hadde kommet for langt ga jeg full gass, prøvde å komme meg forbi, å bilen trafff meg i venstre sia bak.

Hvor mye som er ødelagt er jeg usikker på.. Uansett er jeg sinnsykt glad for at det gikk bra med de alle. Når jeg så at hun dama var gravid... off det var et mareritt :(

#183595  av dca

så bilen din i dag...går jeg utifra ihvertfall! så ikke helt bra ut rundt venstre bakhjul nei! :?
kjipern dette da! i begynnelsen av sommeren selvfølgelig!
men de fiksern da kjapt på hell bil!

#183622  av @lpher

Torbiz skrev:(sorry for feilposting)
Det gikk heldigvis bra med alle involverte. Men kan ikke si jeg har sovet så mye inatt. At det var front mot front er vel litt overdrevet. Kort fortalt: Jeg lå paralellt til høyre for en bil, begge felt svinger inn til venstre(krysser motgående kjørefelt) Han bremset ned, sikkert fordi han så bilen som kom imot, jeg reagerte ikke før jeg var ute i krysset. Når jeg så at jeg hadde kommet for langt ga jeg full gass, prøvde å komme meg forbi, å bilen trafff meg i venstre sia bak.
Ahh...på vei MOT butikkene dette?