TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Krasjet Celica GT4 pÃ¥ rudskogen i helga?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#183043  av Helmer

:o :?

#183047  av aneriks

det har blitt tatt opp noen ganger i dag, så se etter lignende poster,

#183057  av TurboKnut

Tror ikke eieren er aktiv på forumet her.

Surt :(

#183058  av celicat23

Det er en bekjent av meg som eier den. Kjøpte den for veldig kort tid siden, og nå ser den slik ut :( Veldig trist, da han har ønsket seg GT4 lenge. Og når han endelig fikk drømmen oppfylt, så endte det opp slik som dette.

Har ingenting å si om hendelsen, da jeg er veldig sikker på at han ikke ønsker at alle og enhver skal sitte på nett og spekulere i hvem/hva/hvor. Kommer ingenting godt ut av det.

#183065  av Doffen696

aneriks skrev:det har blitt tatt opp noen ganger i dag, så se etter lignende poster,
Jeg søkte og fant ingen..

-Edit-

Ok fant den andre nå, under MEDIA:

noen som har bilder fra rudskogen 23,06,06???

Ikke akkurat det man forventer som topic når man blar inn og kun leser om andre ting en bilder.

Men takk for tipset :)

#183091  av aneriks

Doffen696 skrev:Ok fant den andre nå, under MEDIA:

noen som har bilder fra rudskogen 23,06,06???

Ikke akkurat det man forventer som topic når man blar inn og kun leser om andre ting en bilder.
sant nok :wink:

#183438  av celica1.8

er det sånn å forstå at forsikring ikje gjelder på banekjøring??

meget synd med bilene

#183441  av Andy_Celica

celica1.8 skrev:er det sånn å forstå at forsikring ikje gjelder på banekjøring??

meget synd med bilene
Ja det stemmer, "banekjøring foregår på eget ansvar" Så ingen forsikring

Ja det var synd, for hadde det ikke vært for at de hadde drifting og kjøring på samme tid hadde det ikke skjed.

#183444  av Fred

Synes ikke det var no stort problem med driftinga jeg, var ikke så mange som kjørte sidlengs der. Er sjåføren som kommer bakfra sitt ansvar, ble sagt klart fra om også på dette førermøte. Ser du en som sladder foran deg, så hold igjen litt i svingen. Fikk litt lange horn der selv en runde, sneik meg litt vel nærme en hvit volvo 740? som drifta i langsvingen, men er jo ikke akkurat no poeng å prøve å komme seg forbi der heller da. Og sånn som han med volvoen gjorde, slapp forbi alle som kom bak når han hadde mulighet. prøvde å kjøre uten noen rett bak seg, fordi han drifta. sånn skal det gjøres. Det at jeg kom litt vel nærme var min egen feil, hjelmen ble trang etterhvert med horna som ville ut. Ble ikke no situasjon ut av det altså, men ser muligheten for at det kunne blitt det!

#183458  av Kebab gud

det der var negge sin skyld ..
1: kisen i Soareren dreit seg max ut ..
2: kisen i GT4en skulle ikke ha kjørt full pine inn i en hvis røyk sky

til forsvar
kisen i soareren spant og ble stående
kisen i GT4en så aldri gult flagg (men en stor hvis sky)

#183494  av Doffen696

Kebab gud skrev:det der var negge sin skyld ..
1: kisen i Soareren dreit seg max ut ..
2: kisen i GT4en skulle ikke ha kjørt full pine inn i en hvis røyk sky

til forsvar
kisen i soareren spant og ble stående
kisen i GT4en så aldri gult flagg (men en stor hvis sky)
Tror ikke vi skal dele skyld her på forumet. Men det er sant at man bør holde avstand når noen prøver å drifte.. Det går ikke alltid bra.. Men husker for et par år siden. Om du berre fikk en liten drift på bilen ble man jo svartflagga... Kanskje på tide å dele opp i to grupper? Drift og Racing?

#183587  av Skylar

Det ble sagt at forsikring ikkje gjelder på bane, men eg har hørt noe annet, men dette var da angående mc.

Er på ett mc forum også og har snakket med en som kjører på bane, og han sa at så lenge du kjørte med skilt og ikkje kappet i den forstand at det var tid taking, premier osv så gjaldt forsikringen?

Men eg vet ikkje med bil da

#183588  av aneriks

du må ha extra forsikring vist den skal gjelde på bane, den ordinære gjør det ikke!

#183590  av Skylar

Ja ok.. synd med bilen ihvertfall