TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• noen som har bilder fra rudskogen 23,06,06???

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #182885  av sleeper

Noen som ahr?
og hvem var det som smalt gt4`n sin? (eller han som kjørte mr2`n ut i grøfta for og ungå og treffe de 2 andre?)

#182898  av Speeder

http://bilder.tvangsinnlagt.no/bil
:wink:

Vetr ikke hvem det var som smalt bilen sin, men den var rimelig ny i landet. Det var en kompisgjeng på 4stk. som hadde kjøpt seg hver sin celica st205.. Tipsa den ene om siden her i allefall.

#182916  av Andreazz

Da minka Soarer bestanden i Norge med 50% eller nå sånnt?
Kresja Soarern med Celicaen?
Sist redigert av Andreazz den 25 jun 2006 14:34, redigert 1 gang totalt.

#182919  av andre 1

Er vel bare et tidsspørsmål før noe virkelig skader seg på slike treff !
Blir vel gjerne sånn når en gjeng med uerfarne førere med ørtenhundre hk skal ut å leke på bane . Men det er vel bedre at en lærer der en på veien med uskyldige medtrafikanter .

#182921  av Andy_Celica

Andreazz skrev:Da minka Soarer bestanden i Norge med 50% eller nå sånnt?
Kresja Soarern med Celicaen eller?
Ja, eller det var celicaen som kjørte inn i soareren, pga at soarere drifta, og kunne ikke akkurat sakene sine!

#182922  av Andy_Celica

Det er min celica som stær fra høyre, den men AJ..... skiltene!

#182924  av Speeder

Andreazz skrev:Da minka Soarer bestanden i Norge med 50% eller nå sånnt?
Kresja Soarern med Celicaen eller?
Nja, så få er det ikke akkurat i Norge. Men de er fortsatt en skjeldenhet ja. Dette er vel nr. 3(?) som blir brukt på bane i norge.

Kjipt att det skal smelle på slike treff, men det er vel ikke til å unngå. Soarer'n snurra i utgangen av svingen, med etterfølgene vill gassing, og en rekke med biler lå å var klare til forbikjøring. Jeg lå noen få biler lenger bak, men skal innrømme att jeg ikke fikk helt med meg hva som skjedde..

#182934  av Kompletthjul

veldig synd når sånn skjer. :(

Var vel mindre smart av han med soarer`n å bare holde gassen når han hadde kø med biler bak seg.

Samtidig må jeg si at man bør bruke hodet når man skal kjøre forbi. Hvis man skal gjøre det i sving bør man være SIKKER på at han forran deg har sett deg. Jeg kjørte den grå Skyline GTS`n. Lå i langsvingen en runde der med den hvite volvo 740 forran meg i sladd, jeg lå også i sladd og hadde fullt opp med å følge med på han med volvo`n. I utgangen av svingen rettet jeg bilen og la meg litt til høyre slik at det ikke skulle oppstå noe mellom Volvo`n og meg. I det jeg så til høyre så jeg rett i sia på en sort Celica som var godt opp på siden av meg på vei forbi... mindre smart spør du meg :evil:

#183100  av Speeder

Hehe, genialt bilde. Bilen er i allefall lav nok 8)
Bilde
Skvettlappene er ikke lenger like store som de var.... :lol:

#183109  av sindrejl

Speeder skrev:Hehe, genialt bilde. Bilen er i allefall lav nok 8)
Bilde
Skvettlappene er ikke lenger like store som de var.... :lol:
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

#183111  av Speeder

Enda ett gitt :D
Bilde
Jaggu ser bilen stusselig ut med orginalefelgene.. de er jo to tommer for smale...

#183126  av aneriks

ja stusselig med de felgene,men den kan ikke være noe serlig på norske veier :?

#183129  av sindrejl

aneriks skrev:ja stusselig med de felgene,men den kan ikke være noe serlig på norske veier :?
jeg tror bare han krenger litt for hardt og har glemt å kjøpe nye dempere ;)