TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bilene fra FF - Tokyo Drift

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#182088  av Andreazz

Hmm... Mustang med RB26..? Det kan jeg tenke meg skaper litt forskjellige meninger rundt omkring :o

#182113  av angrykid

det vil jeg tro.. pent bygge, dog.. :)

#182119  av KonG_PeR

Andreazz skrev:Hmm... Mustang med RB26..? Det kan jeg tenke meg skaper litt forskjellige meninger rundt omkring :o
Det er bare helt meningsløst. Motoren som orginalt står i GT500 er mye råere enn den driten der, å gjøre det i en sånn film gjør bare folk forbanna. Hadde de kjørt med GT motor tror jeg flere hadde trekt på smilebåndet. Som i 2F2F med amrikanerne der, det var rått.

#182524  av kurtis

KonG_PeR skrev:
Andreazz skrev:Hmm... Mustang med RB26..? Det kan jeg tenke meg skaper litt forskjellige meninger rundt omkring :o
Det er bare helt meningsløst. Motoren som orginalt står i GT500 er mye råere enn den driten der, å gjøre det i en sånn film gjør bare folk forbanna. Hadde de kjørt med GT motor tror jeg flere hadde trekt på smilebåndet. Som i 2F2F med amrikanerne der, det var rått.
NÃ¥ var det jo slik att de hadde en RB26 og en mustang uten motor.

Man tar jo det man har :D

#182551  av cameleon

kurtis skrev:
KonG_PeR skrev:
NÃ¥ var det jo slik att de hadde en RB26 og en mustang uten motor.

Man tar jo det man har :D
Sant :D
Er vel som å banne i kjærka dette, men personlig syntes jeg den vrien der var helt rå jeg :twisted: