TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Dekselene i taket?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#182129  av chris

Jeg har prøvd de dekslene en gang, når jeg bodde i alvdal.. ikke uvanlig med 30 minusgrader der nede.. men jeg merka ikke noe forskjell. Like jævlig kaldt uansett om de dekslene var der eller ikke.

#182135  av FireWalk

Det er vel akkurat derfor de dekslene følger med bilen, slik at man kan velge......

#182150  av jonny on the spot

chris skrev:Jeg har prøvd de dekslene en gang, når jeg bodde i alvdal.. ikke uvanlig med 30 minusgrader der nede.. men jeg merka ikke noe forskjell. Like jævlig kaldt uansett om de dekslene var der eller ikke.
Netopp 8)

#182152  av predator

noen som har bilder med slike deksler?
Evt, noen som skal selge?

#182162  av kimae

30 minus er kaldt uansett hvordan du ser på det, men det er bedre med en liten illusjon av at det er lunt ihvertfall...

#182207  av jumbo

jonny on the spot skrev:Trengs absolutt ikke, skjønner egentlig ikke vitsen med de i det heletatt
Vel det er vel de som liker et mørkere miljø inne i bilen da.... pluss at det kan være slitsomt å kjøre i noen timer med sola rett i månelokket, for de av oss som er forbi puberten og begynt å slite med avfall :mrgreen:

Bruker ikke de platene mye selv, men hender...

#182233  av jumbo

Doffen696 skrev:-Smaken er som baken: Den er delt-
Nei, smaken er som baken... helt ræva!

#182240  av aneriks

er det en trend i tyskland og kaste disse platene eller noe sånt? siden det tydeligvis er så mange som mangler de, kunne aldri falt meg inn og kjøre uten

#182260  av jij1984

Kjører kun uten jeg...
Om vinteren går vel bilen i en garasje...

#182264  av predator

aneriks skrev:er det en trend i tyskland og kaste disse platene eller noe sånt? siden det tydeligvis er så mange som mangler de, kunne aldri falt meg inn og kjøre uten
Må isåfall lide av samme trend i sveits og... For jeg har ikke slike...

#182366  av kimae

Holy crap!
Var på toyota og forhørte meg om pris.
4.800,- skulle de ha! :shock:

#182373  av jumbo

lol

#182405  av chris

kimae skrev:Holy crap!
Var på toyota og forhørte meg om pris.
4.800,- skulle de ha! :shock:
Sikker på han ikke misforstod og ga deg pris på glasstakene? :P

-edit-

hvis ikke kan jeg godt selge mine for .. tja.. 2000 kroner? :lol:

#182408  av Doffen696

jumbo skrev:
Doffen696 skrev:-Smaken er som baken: Den er delt-
Nei, smaken er som baken... helt ræva!
Min smak som er ræva? :p

#182423  av kimae

Har nok fått riktig pris. Han var ute i bilen og kikka for å være sikker på at han forsto hva jeg skulle ha...