TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Ts-ogn landstreff nord 2006

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#181785  av chris

Forresten en ting jeg vil få nevnt.. og det er hvor forbanna sløv flaggvaktene er, og hvor lite enkelte tar på det med sikkerhet.
Mitt eksempel er hvor en Honda Integra kjørte MINST 5-6 runder der han hadde glemt å lukke tanklokket. Det førte jo selvfølgelig til at det sprutet bensin utover banen nesten hele veien rundt. Vi prøvde å si i fra over walkiene (satte på samme frekvens som arrangørene brukte), ingen respons. Vi prøvde å si i fra ved pit-området, de gidda ikke bry seg. Vi gikk ned til flaggvakten, men ingen respons å få der heller. Vedkommende hadde ikke noe svartflagg med seg, og orka da ikke bry seg.. I høyre-svingen ved ts-ogn området lukta det ganske kraftig bensin en periode. Jeg stoppet også i porten når jeg dro ut av området samme dag, men der fikk jeg også beskjed om at dette var ikke deres problem, og at de ikke hadde noe med det å gjøre. Jeg spurte om de kunne bringe beskjeden videre, men det orka de ikke.

Er liksom ikke sånn ting bør taes når det kommer folk og sier at det søles bensin over mer eller mindre hele banen.

Og til han som kjørte den Integraen.. du måtte da hatt et jævlig drivstoff-forbruk?? :lol:

#181811  av jij1984

Opplevde at noen plasser skulle det ekstremt mye grus/sand/steiner til i veibanen før de orket å koste det bort...
Skummelt når man kommer inn i en sving i god driv...

Skal selvfølgelig nedover på neste sommertreff :)
Må bare få meg nye bakdekk.. :twisted:

#182050  av Christian

Synes de gjorde det rimelig bra jeg, er mye som skal klaffe, så det blir selfølgelig noen småfeil....som f.eks at vaktene ikke har med seg flagg :lol:

Min personlige favoritt er da 201m skulle starte, hadde på walkie'en i bilen og flira godt over all pratinga.

Kor e målet?
Æ veit da fan!
E de non som veit?

Ska dæm start nu?
*stille*
Hallo!!! Æ står her som ein tulling!!!
*stille*

:lol:

#182123  av chris

Christian skrev:Synes de gjorde det rimelig bra jeg, er mye som skal klaffe, så det blir selfølgelig noen småfeil....som f.eks at vaktene ikke har med seg flagg :lol:

Min personlige favoritt er da 201m skulle starte, hadde på walkie'en i bilen og flira godt over all pratinga.

Kor e målet?
Æ veit da fan!
E de non som veit?

Ska dæm start nu?
*stille*
Hallo!!! Æ står her som ein tulling!!!
*stille*

:lol:
Haha, det der fikk vi også med oss. :lol:

#182319  av Jøran

Syntes de hadde svartflagg så det holdt på lørdag:)ble flagga ut,kom frem til ny utkjøring å spurte etter en grunn.var vist bare at han trodde eg hadde et vindu åpent :evil: noe som ikke var tilfelle, men greit. Så de hadde tydeligvis funnet det frem da:P

Men var ellers et bra opplegg, :D var til tider en del grus på banen ja

#182353  av kennethx

Jøran skrev:Syntes de hadde svartflagg så det holdt på lørdag:)ble flagga ut,kom frem til ny utkjøring å spurte etter en grunn.var vist bare at han trodde eg hadde et vindu åpent :evil: noe som ikke var tilfelle, men greit. Så de hadde tydeligvis funnet det frem da:P

Det skjedde med st205rr når jeg satt på og, hadde ikke vinduet åpent. Kanskje tegne ett kryss på vinduet så de ser at det er vindu der?! :?

#182355  av Speeder

kennethx skrev:
Jøran skrev:Syntes de hadde svartflagg så det holdt på lørdag:)ble flagga ut,kom frem til ny utkjøring å spurte etter en grunn.var vist bare at han trodde eg hadde et vindu åpent :evil: noe som ikke var tilfelle, men greit. Så de hadde tydeligvis funnet det frem da:P

Det skjedde med st205rr når jeg satt på og, hadde ikke vinduet åpent. Kanskje tegne ett kryss på vinduet så de ser at det er vindu der?! :?
Å sote rutene må da være en mye bedre løsning 8)

#182365  av ST205RR

kennethx skrev: Det skjedde med st205rr når jeg satt på og, hadde ikke vinduet åpent.

Var vel jeg som satt på om jeg husker rett :lol:

var til tider litt mye grus på banen og en del kø/venting men ellers veldig morro :twisted:

#182895  av jij1984

Da var det nytt sommertreff 25-27 aug.
Mange som skal dit da?
Her er programmet: http://www.sommertreff.no/program.html

Selv regner jeg med at jeg må vel nesten komme meg nedover :P

#183364  av chris

Har ikke helt bestemt meg enda. Må se om jeg har tid.. og råd. :)

#183372  av kennethx

Hvis bilen er klar, så er det ikke noe tvil om at jeg skal ha en tur igjen, iom at vårens tur ble litt...ehhh..ikke helt som forventet. Men det er MYE som skjer med bilen nå, så det spørst. Neste år er jeg i allefall klar :D

#190756  av jij1984

Noen som skal oppover fra Trondheimsområdet?
Når kjører folk?
Skal ned til Trondheim i noen dager før treffet og kjører oppover på fredagen sånn ca 13:00 eller noe sånn..
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18