TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Pris SJOKK

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #18009  av CelicaGT

Var ned på den lokale toyota forhandleren og hørte på pris på nedre fremre bærebru arm og på ein camber arm....camberarmen skulle dei ha 1300 fjelldollars for.
Den andre skulle dei ha 4700 for...... Måtte nesten ha oksygen maske når eg hørte prisen...

#18010  av Mr2 Mk2

Det er da man priser seg lykkelig for at man har nettopriser hos Toyota :wink:

Er det noe alternativ,kjøpe uorginal f.eks sikkert ikke så lett å finne brukt.. :?:

#18045  av Erlend

Det er ulempen med Toyota...skyhøye reservedelspriser hvis man skal reparere noe. Slitedeler er visstnok ikke så ille...

#18090  av @lpher

Erlend skrev:Det er ulempen med Toyota...skyhøye reservedelspriser hvis man skal reparere noe. Slitedeler er visstnok ikke så ille...
Wierd....har lagt merke til at Toyota er veldig rimelige på slitasjedeler ja....men at det skal være så bortinatta på reservedeler da?

@lpher

#18098  av chris

@lpher skrev:
Erlend skrev:Det er ulempen med Toyota...skyhøye reservedelspriser hvis man skal reparere noe. Slitedeler er visstnok ikke så ille...
Wierd....har lagt merke til at Toyota er veldig rimelige på slitasjedeler ja....men at det skal være så bortinatta på reservedeler da?

@lpher
Du får spørre hva det koster med reservedeler til din da :twisted: ;)

#18178  av Erlend

Er vel en del av strategien til Toyota det, de lager bilene i særdeles høy kvalitet slik at ikke noe skal bli ødelagt...men hvis det først BLIR det av en eller annen UTENKELIG grunn, så koster reservedelene skjorta.

Alf: Hadde vært moro om du kunne kjørt ned til Toyota og spurt hva de skulle ha for et par nye stempler til Supraen :)

#18277  av @lpher

Erlend skrev:Er vel en del av strategien til Toyota det, de lager bilene i særdeles høy kvalitet slik at ikke noe skal bli ødelagt...men hvis det først BLIR det av en eller annen UTENKELIG grunn, så koster reservedelene skjorta.
Tja...si det ;-) Man må begynne å lure....kanskje reservedelsprisene subsidierer de lave prisene på slitasjedeler? ;-)
Erlend skrev: Alf: Hadde vært moro om du kunne kjørt ned til Toyota og spurt hva de skulle ha for et par nye stempler til Supraen :)
De går omtrent ikke i stykker de! Ihvertfall ikke i original stand...men med litt vel hissig trimming skulle det nok gå ;-)

Tror faktisk ikke gutta på Hell BIl hadde trodd meg! ....for de vet at min ikke er trimmet i det hele tatt..og også generell stand på bilen...så nei...jeg tørr vedde på at jeg ikke hadde blitt trodd ;-)

@lpher

#18290  av chris

@lpher skrev:
Tror faktisk ikke gutta på Hell BIl hadde trodd meg! ....for de vet at min ikke er trimmet i det hele tatt..og også generell stand på bilen...så nei...jeg tørr vedde på at jeg ikke hadde blitt trodd ;-)

@lpher
Det er da man prøver ;)

#18304  av Erlend

Hele pointet er at de ikke går istykker! Derfor må det være en helt heidundrandes pris på de som "reservedeler"...de må sikker smi nye til deg i Japan :D

#18308  av chris

Erlend skrev:Hele pointet er at de ikke går istykker! Derfor må det være en helt heidundrandes pris på de som "reservedeler"...de må sikker smi nye til deg i Japan :D
Jeg mener, prøver å be om pris ;)

#18402  av CelicaGT

Toyota hadde faktisk den dyre delen på lager, dei hadde bestillt inn til ein Celica wrc som sjefen der nede har....som han ikkje fikk bruk for..
Tenker eg må sette bilen vekk litt i vinter og fixe den litt opp...Få på felger og litt styling..

#18421  av Erlend

Kommentaren var ment til Alf, Christian 8)

#18466  av chris

Erlend skrev:Kommentaren var ment til Alf, Christian 8)
Ah 8)