TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Impreza GT i elva

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #180816  av Tomera

I slutten av Mai dro to ungdommer fra Rana ut på kjøretur i den enes Impreza GT. Tilstanden de var kan vell kalles alkoholpåvirket. Bilen kom i skrens ned en bakke, og ble delvis knust i autovernet på ei bru, men der stoppet ikke ferden. De snudde og kjørte oppover bakken igjen, fikk skrens, så kontra og havnet nedi skogen, og i elva! Bilen fikk bra skader, og blir nok vraket! (Vingen må de da vell kunne selge :lol: )

Bilde

Strøkent frontcut selges!
Bilde

Impreza med bakhjulssving!
Bilde

#180821  av Azrael

Impreza anbefales da ikke til offroad kjøring :lol:

Nei seriøst, har dem vært alkoholpåvirket (da over 0.2), så har jeg faktisk ikke sympati med/for dem...

Men vingen skulle vel kunne la seg selge :)

#180822  av Akopley

Haha, 2 i fra rana? hvem :?

#180823  av Tomera

Akopley skrev:Haha, 2 i fra rana? hvem :?
Gidder ikke henge de ut offentlig på forumet!

#180825  av celicat23

Tatt opp lån på 165.000kr den 21.11.2005....Er vel kanskje bitte litte granne igjen å betale på det lånet. Og når man vraker bilen i beruset tilstand, da pleier ikke akkurat forsikringsselskap å være fult så intressert i å betale for skadene heller.

#180921  av jonny on the spot

skulle faktisk vært offentlig gapestokk og pisking med ninetail, med påfølgende analprobe for folk som fyllekjører :twisted:

#180925  av sleeper

bra de kun skadet sin egen bil... :evil:

#180927  av James

Ja, fyllakjøring har jeg ikke mye til overs for.. Da ber du om det!!

#181018  av memo

Akopley: er vel ikke så kjekt å si hvem det er her på forumet :)

du vet sikkert hvem det er.

#181025  av sindrejl

imponerende at dem kræsjer så snur dem og kjører like heftig enda en gang :shock:

#181069  av GT4 CS

Takket være sånne mennesker vi har så "billige" forsikringer på bilene våres. Fyllekjørere er like mye verdt som biltyver. Gapestokk hadde vært helt etter min smak. Vet hvor jeg skulle stoppet og tømt tanken med golden shower hver gang jeg passerte da

#181219  av SiLvEr

Tomera skrev:
Akopley skrev:Haha, 2 i fra rana? hvem :?
Gidder ikke henge de ut offentlig på forumet!
Skilt nr er jo synelig så d er kanskje litt seint eller hva?? :?

#181239  av dca

kompis av meg møtte fjellveggen med samme type bil i meget beruset tilstand! skulle dra fra noen han trodde var snuten...endte i fjellveggen da første sving kom! så var det ikke snuten heller..de hadde svingt av lengre opp! :lol:
ringte meg så jeg ga han ly for natten så snuten ikke skulle finne ham så fjerna vi bilen fra plassen så det gikk til slutt bra! skader for 180000 ble det...

har ikke kjørt i påvirket tilstand siden det han ihvertfall! :)

#181543  av TheStig

de heter Ivar og Terje og jeg skulle oppgitt etternavn også om jeg hadde visst det. Det var Ivar som kjørte og Terje satt på som bileier (tidligere promilledømt). Jeg HATER promillekjøring ARG