TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Sort Celica Turbo pÃ¥ Aukra?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #180155  av 2000celica

Så denne i dag på Aukra, original bortsett fra et fett enderør :)
Vedlegg
12062006076.jpg
12062006076.jpg (222.84 kiB) Vist 303 ganger

#180407  av 2000celica

Daniel_hoy skrev:Det er nokk jeg som er her.. Drittlei no men skal reise hjem i morra. :D :D
Samme her, reiser til Stavanger onsdag, fin bil forresten !

#180482  av predator

Sikkerhets kurs på gang? Eller er det snehvit?
Aukra er jo den plassen gud glemte i det fine år 0001etter kristus fødsel :?

#180570  av grimfer

Aukra er et nydelig sted. Av og til. Jeg kommer derfra, så ikke noe dissing takk! :twisted:

#180655  av Daniel_hoy

Det er ormen lange.
Og uansett om du kommer fra aukra så kan du ikke påstå at der er noe liv.
Der er en statoil stasjon, et par butikker og ei fergekai. :P
 #180659  av Doffen696

Prøvde å råne på Aukra en gang, men det gjekk jo så som så.... Endte opp ute på en lang molo uten mulighet for å snu.. Heldigvis kan e å rygge.
 #180779  av grimfer

Doffen696 skrev:Prøvde å råne på Aukra en gang, men det gjekk jo så som så.... Endte opp ute på en lang molo uten mulighet for å snu.. Heldigvis kan e å rygge.
En lang molo? Det må være veien til Rindarøya. Det er i så fall ingen molo! Hadde du kjørt litt lenger ut, hadde du kommet til en snuplass! :wink:

#180780  av grimfer

Daniel_hoy skrev:Det er ormen lange.
Og uansett om du kommer fra aukra så kan du ikke påstå at der er noe liv.
Der er en statoil stasjon, et par butikker og ei fergekai. :P
Liv? Vel, det kommer an på. Da jeg bodde der, dro vi som regel inn til Molde for å få "liv". :wink:

Men det er flott der om sommeren og høsten. Nydelig å dra ut på sjøen, noe av det beste dykker-farvannet som finnes, glimrende til sykkelturer, jakt og fiske. Det er liv det også, synes jeg. Noe særlig til råneområde er det egentlig ikke. Det fine er likevel at onkel blå har null kontroll der! :wink:

For å få en bra fest i Aukra, må du kjenne de rette menneskene. Det gjør du ikke når du jobber på ormen i en kort periode. :)