TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• To hvite MR2 mk1 krasjet

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#176465  av VeilSide

Løsningen er vel å heller sette opp disse ved grensepaseringer inn til Norge og ved alle ferjeleier? Trenger ikke sette opp for hvert kryss ettersom skiltet gjelder for hele Norge.

#177219  av Darkstar

dingo78 skrev: Kan nesten si med en gang at vi drev IKKE med grisekjøring. Det gjør vi kun på bane. Foretrekker å kjøre hensynsfullt. Vi var ute på tur i finværet og hadde rett å slett uflaks. (men av en eller annen grunn blir allt "fartsfyllt" for alle andre når to sportsbiler kommer kjørende.. tror lyden plusser på noen km/h)
Det går andre rykter på "bygden" der ute hvor dere krasjet, om folk som har observert dere i stor fart lengre inne på øyen.

Angående media og politiet, så har jo de en tendens til å gjøre slike ting langt mer alvorlig en det i virkeligheten er.

#177236  av sindrejl

Darkstar skrev:
dingo78 skrev: Kan nesten si med en gang at vi drev IKKE med grisekjøring. Det gjør vi kun på bane. Foretrekker å kjøre hensynsfullt. Vi var ute på tur i finværet og hadde rett å slett uflaks. (men av en eller annen grunn blir allt "fartsfyllt" for alle andre når to sportsbiler kommer kjørende.. tror lyden plusser på noen km/h)
Det går andre rykter på "bygden" der ute hvor dere krasjet, om folk som har observert dere i stor fart lengre inne på øyen.

Angående media og politiet, så har jo de en tendens til å gjøre slike ting langt mer alvorlig en det i virkeligheten er.
samme som jeg som ble "observert" i vill fart i 30sone.. hadde vel kanskje 35..! men pga høy lyd så gikk det visst vanvittig fort.. folk er så teite..

#177415  av dingo78

Fikk nettopp vite at det ble skrevet om i lokalavisen "strilen" også..
Der sies det at politiet mener det "trolig dreier seg om kappkjøring"...
:?: :?: :?: :?: :?:

Kanskje jeg skal begynne med å loggføre turene mine på GPS, da har jeg i hverfall bevis på at jeg holder riktig fart..

Får vel et brev i posten eller en telefon fra politiet snart da.. Høres jo nesten ut som de dømte oss før ulykken. Kommer ikke til å godta noe som helst før de har korrekte fakta på bordet.

Men har nå ikke hørt noe ennå, så avisene har vel kanskje smurt litt tykt på igjen... Har jo tross allt ikke hatt noen negative opplevelser med politiet ennå, og de vi snakket med var nå både hyggelig og greie..

Utrolig flott sted å kjøre der ute forresten, den turen skal gjennomføres (tur retur) så snart vi har fått i hvertfall den ene mr2en på veien igjen.

#180414  av Th4 Ghost

å hjelpe meg. så meningsløst idiotisk det står skrevet
– To sportsbiler skal ha kjørt fort etter hverandre på en smal veistrekning. Om de har kollidert eller kjørt i grøften er usikkert, sier politiets operasjonsleder Per Stiegler til BA.
1. grunnløst å bare si "skal ha kjørt fort". har du liksom noe bevis for det kanskje? bare fordi to sportsbiler kjører etter hverandre betyr ikke det nødvendigvis at de har kjørt fort

2. viss de hadde krasjet inni hverandre så hadde det vel vært skader på front og bak fanger..?
Etter det BA kjenner til ble bilene kjørt av to kompiser, som antagelig har en mer enn vanlig interesse for hvite sportsbiler.
hvordan i all verden vet du at de er interest i HVITE sportsbiler..? bare fordi 2 biler har samme farge betyr vel ikke det at de er INTERESSERT i -hvite- sportsbiler. igjen, grunnløst (men selvsagt, om du er interest i hvite sportsbiler så for all del, det skal du få lov til, tror bare ikke stakkars forfatter vet noe om det liksom)

#180805  av GT4 CS

Media gjør som de vil. Er skyld i manges ulykke de HYENENE.
Tror sjelden på hva jeg leser, for de skriver uansett hva som passer de best og gir flest lesere. Jo værre jo bedere, vi mennesker er rare :wink: