TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bilder; Acr 9.-11. Juni

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#180046  av arctic_celi

Tusen takk for masse bilder :-) Fin å se hvordan dere hadde det! Hvordan blir det med neste sommertreff? Noen som skal dit da?

Fikk ikke være med denne gangen.. :cry: måtte jobbe.

#180053  av Stiansen

Flere bilder...

Es-Tuning sin Audi S2
Bilde

@lpher sin Supra fikk stå litt i fred under db-konkurransen :)
Bilde

Vinner av drag-racet :wink: "Gjekk så ei kula" som Valen sier :P
Bilde

Chrysler Viper RT/10
Bilde

#180064  av Tomera

Stiansen skrev: Elin sin Supra :) En av de feteste bilene oppå der etter min mening :)
Bilde
Enig der! Supra jør seg VELDIG gått vingeløs! Blir mere stil over bilen! Neste treff ska Corollaen pines på banen! Håper det blir litt spektakulære stunts da! hehehe! :wink:

#180066  av Stiansen

Flere bilder :D

Nye typen Nissan? :P
Bilde

Strøken M3
Bilde

Tojo sin Supra MK3
Bilde

Honda
Bilde

Tevo Motor.. Turbon rasa forresten.. :cry:
Bilde

Nissan 300ZX
Bilde

Stor oppmerksomhet rundt Markus sin Mr2 :)
Bilde

#180069  av Stiansen

....

En av de mer oppstæsja Impreza`ene :wink:
Bilde

Are`s Supra :D
Bilde

Mitsubishi 3000GT
Bilde

Denne Porschen gikk meget bra :wink:
Bilde

Motorn til Are
Bilde

Datsun 240 Z
Bilde

Samma 240 Z
Bilde

#180073  av nlight

Stiansen skrev:....

En av de mer oppstæsja Impreza`ene :wink:
Bilde
Kompis sin det der. 328`en på siden er også hans.. Jeg som var sjofør på den ;) Fryktelig lav i fronten, så måtte ha øya på veien :P

#180076  av Stiansen

Litt fler..

Hvis det er noen som ikke finner bilde av bilen sin, så er det bare å skrive her. Jeg har flere bilder :wink:

Passat...

Bilde

Supra Non-Turbo MT6 8)
Bilde

Celica (MK-7?)
Bilde

Inni Are`s Supra :)
Bilde

Skyline R33 GT-R
Bilde

Og ut av røyken kommer en Mr2 :)
Bilde

Supra MKIII
Bilde

Supran Japan Auto hadde med fra Fredrikstad :wink:
Bilde

#180081  av jij1984

Yeah!
Er jo jeg som kommer ut av røyken...
Tror det var den gromme 244 med 450hk som kjørte foran...

#180084  av Stiansen

Noen som vet åssen det går med Tevo-Supran? Er den fiksa igjen eller? En kompis fortalte at han hadde sett den i dag.. Men turboen rasa jo på Acr, så jeg skjønte ingenting.. :?

#180086  av Tomera

Stiansen skrev:Noen som vet åssen det går med Tevo-Supran? Er den fiksa igjen eller? En kompis fortalte at han hadde sett den i dag.. Men turboen rasa jo på Acr, så jeg skjønte ingenting.. :?
Tevo-Supraen står nå på verkstede til Toyota Nordvik på Mo. Var å kikka på den for en times tid siden. Den skulle hentes ikvell. Han hadde startproblemer og fikk ikke i gang motoren.

#180088  av Stiansen

Tomera skrev:
Stiansen skrev:Noen som vet åssen det går med Tevo-Supran? Er den fiksa igjen eller? En kompis fortalte at han hadde sett den i dag.. Men turboen rasa jo på Acr, så jeg skjønte ingenting.. :?
Tevo-Supraen står nå på verkstede til Toyota Nordvik på Mo. Var å kikka på den for en times tid siden. Den skulle hentes ikvell. Han hadde startproblemer og fikk ikke i gang motoren.
Det viste seg at det var Stokvik sin Supra han hadde sett :wink:

#180192  av sindrejl

ingen med bilder av min st205 med dårlig vask og manglende kopper på felgene? må si jeg ble SVÆRT overrasket over hva gt-four var god for.. trodde bilen skulle gå bra rett frem, men var jo svingene den virkelig satt i,.. har nå omdefinert celica til svingenes herre istedetfor mr2 :P

#180200  av Stiansen

sindrejl skrev:ingen med bilder av min st205 med dårlig vask og manglende kopper på felgene?
Joda :) Her for eksempel :lol:
Bilde

#180216  av TomG

mere takk! om det er noen som har videoer, så sleng på!!!

T

#180231  av Speeder

sindrejl skrev:ingen med bilder av min st205 med dårlig vask og manglende kopper på felgene? må si jeg ble SVÆRT overrasket over hva gt-four var god for.. trodde bilen skulle gå bra rett frem, men var jo svingene den virkelig satt i,.. har nå omdefinert celica til svingenes herre istedetfor mr2 :P
Dette var oppløftende å høre. Etter tusen diskusjoner med deg og din bror for ett par år siden :wink:

Mye bra bilder her. Noen som har noe bra oversiktsbilder fra TS-OGN området da? Huff, angrer på att jeg ikke tok turen nå gitt...