TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Gutta pÃ¥ tur opp til Acr!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#179700  av sleeper

mye brutalt som skal oppover ja... 8)

#179705  av Stiansen

sleeper skrev:mye brutalt som skal oppover ja... 8)
Det er det definitivt! :D Gleder meg som en unge til jeg skal opp på banen i morgen :)

#179743  av sleeper

dere får legge ut bilder og film så fort som mulig da... :D

#179799  av Stiansen

bilder kommer muligens i morgen kveld.. er ikke på riktig maskin, og har heller ikke med meg ledning til kameraet. Men tok over 200 bilder :lol:
Har også et par filmsnutter. Men de vet jeg ikke hvordan man legger ut..

Stemninga oppå banen der var bra.. Meget bra oppmøte av Ts-Ogn. Fint vær hele dagen, og de som ville lufte bilen en tur på banen gjorde det. :D

#179995  av @lpher

Stiansen skrev: bilder kommer muligens i morgen kveld.. er ikke på riktig maskin, og har heller ikke med meg ledning til kameraet. Men tok over 200 bilder :lol:
Har også et par filmsnutter. Men de vet jeg ikke hvordan man legger ut..
Legg ut bildene! :D
Stiansen skrev: Stemninga oppå banen der var bra.. Meget bra oppmøte av Ts-Ogn. Fint vær hele dagen, og de som ville lufte bilen en tur på banen gjorde det. :D

Ble ikke shotgun-tur med meg da dessverre :cry: MEN....jeg regner med turen du fikk med Are var en bra erstatning?! :mrgreen:

#180004  av Stiansen

@lpher skrev: Ble ikke shotgun-tur med meg da dessverre :cry: MEN....jeg regner med turen du fikk med Are var en bra erstatning?! :mrgreen:
Det kan man trygt si :mrgreen:

Bilde

Kommer flere bilder i løpet av dagen :D

#180028  av @lpher

Stiansen skrev:
Kommer flere bilder i løpet av dagen :D
Keep em comming :wink:

#180209  av Stiansen

Det som var litt snodig med at jeg fikk sitte på, var at etter Våler så fikk jo du, @lpher, sitte på og jeg skrev i en post at sikkert alle kunne tenkt seg en tur med Are inkludert meg :P Å jaggu ble det ikke tur på meg også :D