TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Klistra pÃ¥ foliemerkene i dag

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#17718  av erling

Dere må bare slenge drit om meg, meeen, hører jeg skeivt ord om kaffen min.. :twisted::twisted::twisted: Blanda forskjellig rart kvelden før.. ..som ville fått noen og enhver til å skreve litt.. :D

Jostein: Merkene er garantert lette å fjerne med varmepistol, om det behovet skulle dukke opp..

#17727  av Mr2 Mk2

erling skrev:Blanda forskjellig rart kvelden før.. ..som ville fått noen og enhver til å skreve litt.. :D
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Haha Herlig...

#17801  av kennethx

Yey, da var bildene av ts-ogn merkene på bilen min på plass..
Vedlegg
Merke på bakvinduet, synes den ble velig bra!
Merke på bakvinduet, synes den ble velig bra!
merke_bak.jpg (15.32 kiB) Vist 645 ganger
Merke på fører døren.
Merke på fører døren.
merke_dor.jpg (26.63 kiB) Vist 645 ganger

#17802  av Mr2 Mk2

Sølv/grå tok seg godt ut på rød syns jeg..

#17811  av chris

Stilig Kenneth!! :) Håper jeg får mitt hvite snart, så jeg får det på bakruta :)

#17812  av kennethx

Det er forresten sølv/grå jeg har på bakruten, hvit vil nok være ennå mer synlig ja.

#17814  av chris

kennethx skrev:Det er forresten sølv/grå jeg har på bakruten, hvit vil nok være ennå mer synlig ja.
Tror det, var derfor jeg bestilte en hvit :) Jeg har forresten bestemt meg for å ha den nederst på vinduet :)

#17820  av kennethx

Er vel best på MR2 det ja, hos meg hadde det jo blitt litt borte bak spoileren :)

#17871  av MR2turbo

Så bra ut kennethx :), har du bilder av bilen på litt mere avstand med merkene på?
Erlend skrev:Markus, bilen din er helt rå nå! Ser ikke noe som ødelegger jeg! Nypolert? :)
Takker! *rødme* :wink: Den er ikke 100% feilfri, men heller ikke store feil, da.. Men jeg vet da om noe ;)
Nypolert? ..... alltid det.. :P

#17891  av kennethx

Har ikke avstands bilder av bilen med merker nei. Jeg må kjøpe meg digitalkamera snart, hehe.

#17895  av MRQuoc

Digital Kamera er ett must!!! :D :D :D .. kan ikke leve uten den nå .. ;)

#17966  av @lpher

MRQ skrev:Digital Kamera er ett must!!! :D :D :D .. kan ikke leve uten den nå .. ;)
Slightly OT:

Fikk mitt første dig.kamera i 1997...jobba i den bransjen da...og prøvde det meste fram til 2002...da jeg fant meg en ny og bedre jobb ;-)

Canon PowerShot 600...med 0.8 megapixler...svært...og med 2mb brikke som standard! ;-)

@lpher

#17976  av MRQuoc

@lpher skrev:
MRQ skrev:Digital Kamera er ett must!!! :D :D :D .. kan ikke leve uten den nå .. ;)
Slightly OT:

Fikk mitt første dig.kamera i 1997...jobba i den bransjen da...og prøvde det meste fram til 2002...da jeg fant meg en ny og bedre jobb ;-)

Canon PowerShot 600...med 0.8 megapixler...svært...og med 2mb brikke som standard! ;-)

@lpher
you must kidding? , etterhvert som jeg leste nedover trodde jeg du dro til med noe jeg ikke hadde hatt penger til.. men 0.8mbpixel og 2mb brikke?! .. sikker på at du ikke skrev feil .. eller har jeg misstolket det?!

vel , jeg durer rundt meden kompakt 4,1 mb pixler og 16mb brikke , fra Sony .. kunne trengt meg 512mb brikken , men har vært sløv.. mistet den flere ganger i gulvet og har vel egentlig ikke så mye verdi lenger etter ett år , jeg ga 8300 da den kom ut .. nå går jeg snart for Speilrefleks til rundt 14 000,- ...
men Sony DSCP9 er til å anbefale hvis noen av dere kommer over en slik en til under 4000,-!! liten og hendig sak :)

#17981  av jan-erik

Kjøpte for ikke lenge siden et Canon Powershot G5 kamera m/ 5Megapixel, samt en 1GB microdrive til det. Bra fornøyd så langt. Ekstremt lang batteritid, samt ikke noe problem å lagre mange bilder på den brikken.

#17984  av MRQuoc

jan-erik skrev:Kjøpte for ikke lenge siden et Canon Powershot G5 kamera m/ 5Megapixel, samt en 1GB microdrive til det. Bra fornøyd så langt. Ekstremt lang batteritid, samt ikke noe problem å lagre mange bilder på den brikken.

akkurat .. 1giga .. vel , la oss si , jeg får plass til 240bilder på 16mb .. 640x500 bilder , mens du da .. får nesten nesten 40 000 bilder i min størrelse .. :roll: