TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Celica Turbo...Danmarksplass???

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #1798  av PwRmAd

Var det deg jeg så i kveld(lørdag kl2350) på danmarksplass mot fjøsanger??

Chris

#1804  av CelicaTurbo

var ikke meg ihvertfall men jeg var der 10-tiden. Har en grå bil da, var denne også grå? (har ikke sett noen andre grå selv, bare en rød carlos sainz og en rød vanlig).

#1819  av Bjørn E

Jeg møtte ei lyshåra dame i en rød Turbo (vanlig) inne ved Arna på fredag. Såg bra ut .....bilen altså :lol:

#1822  av PwRmAd

Jepp, det var en grå en.

#1828  av CelicaTurbo

så da vet jeg at det også er en annen grå i området ja (faen!) hehe :) og en dame som kjører rød også.. hm.. :)

#1833  av PwRmAd

Kristian, hvor bor du i Bergen? Hadde vært artig å hilst på deg og sett på bilen din en dag før jeg reiser tilbake til Malta.
Skal være en uke til, siden Volvat ikke greide å fikse foten min enda (ubrukelige møkkaleger!!!)

#1860  av CelicaTurbo

Bor i Nyborg i Åsane, rett ovenfor Bonus/politistasjonen.. men vil helst unngå å kjøre nå som bilen har blitt forvandlet til et illeluktende damplokomotiv da.. har ikke fått plass på verksted før neste uke..

om du bor i nærheten kan jeg ta turen da men jeg vil ikke kjøre så allt for langt med bilen.. den lekker jo kjølevæske men det er såpass lite at motoren tåler lengre turer helt flott, men det er så flaut å parkere en bil hvor det oser røyk fra panseret :(