TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• har ikkje sÃ¥ mye med toyota Ã¥ gjøre, men eg trenger hjelp..

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #179639  av daniel

vi satte båten til min fetter utpå hin dagen. det e en 21 fots smuggler, med en 170 hk mercruiser turbo diesel. ute å kjørte, og alt fungerte fint. så skulle eg låne båten en tur.. eg la ifra land, og kjørte nordover fjorden.. da eg kom et stykke kom det en hylelyd fra agerigatet, sånn lyd som kommer når d e lite olje på slike ting.. eg roet ned litt, og kom meg intil en kai som var i nærheten.. når eg kom intil kaien klarte ikkje motoren å dra rundt drivverket.. e stygt redd for at giret, eller agerigatet e tatt kvelden..

så då lurer eg på om det e noen i bergensområdet, som har noe sånnt liggende.. e litt usikker på om det e et bravo 1, eller et bravo 2 drev men det går no an å komme tilbake seinere.. det e et eldre mercruiser agerigat..

på forhånd takk

#179664  av GT_rider

Børge sin du har lånt? Hør med Båtberge og slike butikkeri byn. Dei har kanskje liggande brukte som dei har bytta ut.

#179752  av daniel

ja d e børge sin.. vi skal få en her ute til å se på det.. men skal sjekke opp i det med båtberge.. jobber du med børge??

#179762  av GT_rider

Yup. Jobber med Børge ja :)

#179770  av daniel

okei.. :D