TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Sommertreff med plassproblemer?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #179343  av sindrejl

Først så kom denne meldinga på mazda forumet:
gjest skrev: Fikk nettopp en melding som lød følgende:

"Hei! På grunn av stor pågang er det desverre ikke plass til deres bil på ACR i helgen 9-11 Juni. Vi beklager dette på det sterkeste, og minner på at alle er velkommen som tilskuere. Mvh Organisasjonen Sommertref"

DÆVENAHSINSETEIKEIHÆVLETTEOMESKUSEISÅGALE!!!!

Sikker pga at jeg ikke har forhåndsbetalt. Det har jeg ikke gjort pga at jeg var usikker på om jeg skulle kjøre på bane eller ikke

IKKE PLASS??? faen heller...

SEE!!! 200SX klubben skal sikkert ha 15biler der. WOW 15 biler som ser heeelt lik ut!! WOW! faen
Like etterpå dukket dette opp:
SiLveR skrev: En i Crewet i Sommertreffet ringte meg nettopp og spurte hva d var slags melding jeg hadde fått? Sa d som var og han kunne garantere at d ikke var dem så hadde sendt ut den meldinga. Vi fant ut at nummeret XXXXXXXX er registrert på ei Elekto shappe på Thiller i Tr.heim

SÃ… ALLE SOM FÃ…R DENNE MEDINGA SÃ… ER D BARE BULLSHIT!!!

Idioter!! Har de ikke bedre å gjøre!!!! Blir så forbanna

Noen i nærheten der så kan gå inn å banke noen for meg??
Hva er dette for noe tull da? Noen som vil sommertreffet til livs?
Sist redigert av sindrejl den 08 jun 2006 13:49, redigert 1 gang totalt.

#179363  av Stiansen

Usaklig å sende ut sånn der..!

#179364  av angrykid

Sommertreff har jo en sterk sak mot den elektrosjappa da :D

#179368  av sindrejl

angrykid skrev:Sommertreff har jo en sterk sak mot den elektrosjappa da :D
var visst ikke elektrosjappa som hadde sendt ut.. bare noen som har sendt køddesms og brukte deres nr..

så såvidt jeg har skjønt etter mer lesing på mazda forumet så var det bare en kar som skulle "kødde" med et par folks

#179381  av Tore

Saken er oppklart, den skyldige er funnet. Vi har plass til alle!

Jeg har vært på ACR i dag og ryddet litt, og kan fortelle at den beryktede telehiv-humpen før siste sving er borte, det er planet ut og nyasfaltert :D Ikke noe glatt på den nye asfalten heller!

#179389  av @lpher

Tore skrev: Saken er oppklart, den skyldige er funnet. Vi har plass til alle!
People are strange :wink:
Tore skrev:
Jeg har vært på ACR i dag og ryddet litt, og kan fortelle at den beryktede telehiv-humpen før siste sving er borte, det er planet ut og nyasfaltert :D Ikke noe glatt på den nye asfalten heller!
Niiiice! :D

#179409  av chris

Tore skrev:

Herlig! :D

#179421  av jan-erik

chris skrev:
Tore skrev:

Det var godt å høre. Da kan man bremse sent der også :wink:

#179563  av angrykid

jan-erik skrev:
chris skrev:
Tore skrev:

Det var godt å høre. Da kan man bremse sent der også :wink:
Kommer du oppover, Jan-Erik? :D Får jeg lov å sitte på en tur nå som du har montert noe godsaker under hood'en? pleasepleaseplease.. :D