TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Rød Mr2 og svart Supra Elverum

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #178126  av Azrael

Var en tur gjennom Elverum i går/dag, og "spotta" en svart supra på tur ut av Elverum (møt Løten) fredag i halv fem tiden.

Og så en rød Mr2 parkert på Statoil utenfor Elverum (mot Trysil), både i går og i dag.

Noen her inne?

#178143  av Larsen

Sikker Elino på forumet sin supra.

#178150  av Dalan

Virka mistenkelig kjente de der ;)

Det var ikke du som var innom Statoilen og kjøpte oljefilter i dag?

#178286  av elino

Larsen skrev:Sikker Elino på forumet sin supra.
Stemmer nok det :wink:

#178342  av Azrael

Dalan skrev:Virka mistenkelig kjente de der ;)

Det var ikke du som var innom Statoilen og kjøpte oljefilter i dag?
Nei, jeg var på tur til og fra Røros, så jeg var bare på gjennomreise :) . Du jobber på Statoil der el, siden den sto der begge dagene?
elino skrev:
Pen Supra, veldig "clean" og "anonym", men samtidig som den skiller seg ut (hvis du skjønner hva jeg mener :? ). Ikke en sånn ekstremt "overstyla" bil :wink:

#178349  av elino

Azrael skrev:
elino skrev:
Pen Supra, veldig "clean" og "anonym", men samtidig som den skiller seg ut (hvis du skjønner hva jeg mener :? ). Ikke en sånn ekstremt "overstyla" bil :wink:
Takk :D .....og jeg skjønner hva du mener :wink:

#178415  av Dalan

Azrael skrev:Nei, jeg var på tur til og fra Røros, så jeg var bare på gjennomreise :) . Du jobber på Statoil der el, siden den sto der begge dagene?
Jepp, der jobber jeg :)

#178446  av @lpher

Azrael skrev: Pen Supra, veldig "clean" og "anonym", men samtidig som den skiller seg ut (hvis du skjønner hva jeg mener :? ). Ikke en sånn ekstremt "overstyla" bil :wink:
Er noen som har skjønt det vettu :mrgreen:

#178455  av cameleon

@lpher skrev:
Azrael skrev: Pen Supra, veldig "clean" og "anonym", men samtidig som den skiller seg ut (hvis du skjønner hva jeg mener :? ). Ikke en sånn ekstremt "overstyla" bil :wink:
Er noen som har skjønt det vettu :mrgreen:
omsider :wink: