vel , jeg syns at dumpere , dårlig veibane før svinger er ett dumt påfunn,
særlig på vei ned fra hardangervidda på østsiden .. svingene går rundt stup ..
og når jeg kommer der i helvetes fart (nei jeg gasset ikke , men rullet ) , med null dempere\stiv bil .. er vel det uforsvarlig gjort av veivesenet... kan bare tenke meg på vinteren med litt glatt veibane uten snø.. når noen av de som har litt alternative biler kommer nedover der og ikke har bakkekontakt når de svinger ... jeg ble faktisk skremt.. hver bidige sving nedover på en bakke var asfaltert slik at det ble dumper? ! ..
Veiene dreper , ikke farten .. ( ok , til dels noe med farten ) .. men jeg syns jo at mange fortjener bedre veier .. uten vannplaning, uten dumper som ødelegger bilen .
for dere som skal igjennom Drammen , anbefales nye E134 trasèn . ikke nedi i kjerna på en dårlig vei som Rosenkrantzgata.. nå som kommunen er fattig , blir det dårlig med måking også.. husket i fjor da det var umulig å komme seg til jobb pga av "ikke meldt snøvær" slik at de ikke rakk å måke før morgenrush'et startet. at det gikk bra , ettersom det var mange av bilene måkte for måkemannskapene, kan mange prise flaksen sin med.. tross i forsinkelse på jobb og skole
Reinkarnasjon
-
En lotus Espirit Wannabe som står på leca og ser halv 5 ut!

- Quoc