Hei, jeg kan starte slik. Jeg bor ikke i Norge, har en norsk reg. 2, som jeg montert en genIII motor i. Ikke noe problem i det landet jeg bor (Malta) men hva hvis jeg tar bilen tilbake til Norge? Har ikke lyst til å selge den, har lagt mye tid og penger i den..
Greit nok å registrere de 240 hp som motoren produserer orginalt, men hav når den er trimmet? 350-400 på hjula? Kan jeg bare justere ned ladetrykket før jeg går til biltilsynet?
Hvordan sjekker biltilsynet hester og lignende i Norge per i dag?
Må alt av aftermarket deler på bilen være TUV godkjent?
Hva med emisjons testing? Stooooor turbo, standalone ecu, 19" felger,12" big brakes foran og bak, bredda skjermer og rollcage? Er 4 punkts seler godkjent?
Jeg har "shavet" fjernet listene på mr2, mye clean'ere nå... hva med dørhandtakene, er det lovlig i norge å ikke ha dørhåndtak?? Bruke Autoloc sine solenoider i steden?
GÃ¥r bilsakyndige helt amok da eller?????
Hilsen
Chris
Greit nok å registrere de 240 hp som motoren produserer orginalt, men hav når den er trimmet? 350-400 på hjula? Kan jeg bare justere ned ladetrykket før jeg går til biltilsynet?
Hvordan sjekker biltilsynet hester og lignende i Norge per i dag?
Må alt av aftermarket deler på bilen være TUV godkjent?
Hva med emisjons testing? Stooooor turbo, standalone ecu, 19" felger,12" big brakes foran og bak, bredda skjermer og rollcage? Er 4 punkts seler godkjent?
Jeg har "shavet" fjernet listene på mr2, mye clean'ere nå... hva med dørhandtakene, er det lovlig i norge å ikke ha dørhåndtak?? Bruke Autoloc sine solenoider i steden?
GÃ¥r bilsakyndige helt amok da eller?????
Hilsen
Chris
xxxxxJANTExxxxxxx